• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

شهرداری تصمیمات جرقه ای نگیرد

  • کد خبر : 91770
  • 25 دی 1401 - 22:55
شهرداری تصمیمات جرقه ای نگیرد
یاز اکو - رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز گفت : بحث حمل و نقل ترکیبی اصلی ترین خواسته ما بوده که نباید تصمیمات جرقه‌ای در این باره اتخاذ کنید و بررسی های بیشتری در این راستا انجام دهید.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو؛ فریدون بابایی اقدم در جلسه علنی شورای شهر ضمن تذکر به شهردار گفت: درمورد دستور شهردار مبنی بر خط دوم مسیر تندوری اتوبوس است، ما در حال مطالعه حذف و یا ادامه فعالیت مسیر اول هستیم چراکه ما میلیاردها تومان برای مترو هزینه کردیم که در عین حال اتوبوس نیزدر آنجا فعالیت دارد.

بابایی اقدم خطاب به شهردار تبریز تاکید کرد: بحث حمل و نقل ترکیبی اصلی ترین خواسته ما بوده که نباید تصمیمات جرقه‌ای در این باره اتخاذ کنید و بررسی های بیشتری در این راستا انجام دهید، طرح مذکور طرحی خوب است ولی باید ابتدا وضعیت مسیر بی آر تی کنونی تعیین تکلیف شود.

وی گفت : اقدامات خوبی در حوزه عمرانی، خدمات شهری وانجام می گیرد که با مطالعه و آسیب شناسی تحقق صد در صدی در این حوزه را می توانیم شاهد باشیم، در حوزه مترو و حمل و نقل نیز زحمات زیادی متحمل گردیده که قدردان آنها نیز هستیم.
 
وی در ادامه سخنان خود ابراز کرد: بعضی از موضوعات لازم است در صحن شورای شهر به جهت اینکه امورات اصلاح و تسریع یابد ، مطرح شده و تذکراتی در پیرامون آنها داده شود، روال بر ایناست ابتدا تذکرات به صورت شفاهی بعد در صورت عدم اقناع کتبی باشد.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود مطرح کرد: مرداد ماه سال جاری  تذکری در خصوص واگذاری چند مسولیت مهم به یک نفر داده بودیم،نمونه این موضوعات در بحث حمل و نقل و مترو، بازرسی و حقوقی ومشهود است.

بابایی اقدم ادامه داد: بخش عمده مشکلات ما ناشی از اشتباهات مهندسی بوده که بخش زیادی ازآن در حوزه ترافیک و پروژه‌های شهری شاهد هستیم، یکی از اینها میدان آذربایجان، پروژه ها پل هابه ویژه شهید فهمیده وده‌ها اشتباه دیگر که نتیجه عدم کارشناسی است، خواهشمندیم بیشتر ازاین تعللی رخ ندهد.

وی گفت: خواهشمندم در سریع‌ترین زمان ممکن این مسائل برطرف و افراد با علم و سواد و متخصص بخصوص در حوزه معاونت ترافیک انتخاب شود، تا بتواند خود را به سمت و سویی سوق دهد تا شهر را به سمت توسعه هدایت کند.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه سخنان خود اذعان کرد: موضوع بعدی تذکرم در خصوص ایستگاه های ۸،۹،۱۰،۱۱ و ۱۲ است که بارها در صحن شورا تذکراتی راجب آنها داده شده است، در این ایستگاه وضعیت مناسب نبوده بطوریکه حتی سکوبانان آبآشامیدنی شان را به سختی تامین می کنند و سرویس بهداشتی هم ندارند، این همکاران به سختی دراین ایستگاه های فعالیت می کنند و موضوع را پیگیر هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: دیروز در نمایشگاه انجمن خوشنویسان حضور یافته بودیمکه از بنده خواستند این موضوع را به مدیریت شهری برسانم، اعضای انجمن خوشنویسان تبریزخواستار نصب بیلبورد در ورودی شهر مبنی بر اینکه تبریز خاستگاه خوشنویسی ایران است تا هویتتبریز در این حوزه نیز حفظ شود.

بابایی اقدم در بخشی از سخنانش با بیان اینکه مسئله‌ی بعدی بانک شهر است که از اقدامات شهردار در این حوزه تشکر می‌کنیم، ادامه داد: حقیقت این است که بانک شهر در برهه ای هر طور که خواسته عمل کرده است، این بانک زواید بصری زیادی در شهر ایجاد کرده است، در کنار این که دریافته ایم حساب کارکنان را به یک بانک دیگری انتقال می دهد خواهشمندم نسبت به برچیده شدن باجه‌های بانک شهر را از سطح شهر اقدام کنید.

 

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=91770

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});