• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
5

شهردار باسمنج رد صلاحیت شده است/ برای فعالیت جایگاه CNG منتظر تصویب شورا هستیم

  • کد خبر : 91949
  • 27 دی 1401 - 8:45
شهردار باسمنج رد صلاحیت شده است/ برای فعالیت جایگاه CNG منتظر تصویب شورا هستیم
یاز اکو - سرپرست شهرداری شهر باسمنج گفت: در رابطه با انتخاب شهردار، پیشتر نیز یک نفر از سوی شورا انتخاب شده بود که ظاهرا ایشان رد شده و شورا اکنون در حال رایزنی با گزینه های دیگر است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از نصر، محمدرضا جلیلی در پاسخ به این که لوله گذاری مسیر ۳۵ متری باسمنج مربوط به آب است یا گاز، توضیح داد: عملیات لوله گذاری در خیابان ۳۵ متری باسمنج مربوط به لوله گذاری گاز است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه روستا های بالای باسمنج مشکل گاز داشتند برای تقویت گاز این منطقه این لوله گذاری بصورت کمکی انجام می شود.

جلیلی گفت: در این مسیر (ورودی جاده هروی) قرار است یک ایستگاه تقویت فشار نیز گذاشته شود، در کل این لوله گذاری برای تقویت گاز روستا های اطراف است.

وی در رابطه با تعطیلی جایگاه CNG خیابان کشاورزی گفت: مذاکراتی در این رابطه صورت گرفته و هزینه ای اعلام شده است و منتظر تصویب شورای شهر باسمنج هستیم تا این جایگاه مجددا فعالیت خود را از سر بگیرد.

سرپرست شهرداری باسمنج در پاسخ به علت عدم معارفه شهردار پیشنهادی شورای شهر باسمنج گفت: در رابطه با انتخاب شهردار، پیشتر یک نفر از سوی شورا انتخاب شده بود که ظاهرا ایشان رد شده و شورا اکنون در حال رایزنی با گزینه های دیگر است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=91949

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});