• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

سراب با وجود افزایش ۱۲ درجه‌ای دما همچنان سردترین شهر آذربایجان شرقی شد

  • کد خبر : 92853
  • 05 بهمن 1401 - 11:45
سراب با وجود افزایش ۱۲ درجه‌ای دما همچنان سردترین شهر آذربایجان شرقی شد
یاز اکو - رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: دمای هوای سراب با وجود افزایش ۱۲ درجه ای دما همچنان سردترین شهر استان شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، محمد امیدفر، روز چهارشنبه با بیان اینکه دمای هوای سراب در ۲۴ ساعت گذشته به منفی ۱۴ درجه سانتی گراد رسید، افزود: در این مدت جلفا با دمای مثبت هشت درجه سانتی گراد نیز همچنان گرمترین شهر استان گزارش شده است.

وی اظهار داشت: در این مدت دمای هوا در غرب تبریز (فرودگاه بین المللی شهید مدنی) در گرمترین زمان به صفر و در سردترین زمان به منفی ۶ درجه سانتی گراد و در شرق تبریز ( ایستگاه هواشناسی) در گرمترین زمان به منفی سه درجه و در سردترین زمان به منفی ۱۰ درجه سانتی گراد رسید.

رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می‌دهد که از روز جمعه دمای هوای استان به صورت نسبی افزایش می یابد.

امیدفر، با بیان اینکه بر اساس آخرین تصاویر ماهواره ای در چهار روز آینده جوی پایدار در برخی نواحی شرقی و شمال شرقی استان حاکم می شود، ادامه داد: بر این اساس احتمال بارش باران و برف و بروز مه در این مناطق وجود دارد و در ۲ روز آینده تا جمعه دمای هوای استان به صورت نسبی کاهش می یابد.

وی یادآوری کرد: از روز جمعه سامانه بارشی جدیدی وارد استان می شود و احتمال بارش برف در روزهای شنبه و یکشنبه در استان وجود دارد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=92853

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});