• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3

افتتاح طرحهای ویژه دهه فجر در آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 93898
  • 14 بهمن 1401 - 16:00
افتتاح طرحهای ویژه دهه فجر در آذربایجان شرقی
یازاکو - در دومین روز از دهه مبارک فجر، مردم برخی مناطق آذربایجان شرقی شاهد افتتاح طرحهای عمرانی، خدماتی، کشاورزی و ورزشی بودند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از صداوسیما؛ طرح پمپاژ روستای ابراهیم‌سمیع در شهرستان خداآفرین پس از ۱۴ سال با حضور استاندار آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید.

ارزش روز این طرح ۳۰۰ میلیارد تومان است و با بهره‌برداری از آن امکان آبیاری ۷۰۰ هکتار از اراضی منطقه فراهم شده و میزان تولید در هر هکتار از ۱.۵ به ۸ تن می‌رسد.
استاندار آذربایجان شرقی همچنین در سفر به شهرستان خداآفرین، تونل‌ها و جاده‌های دسترسی سدهای خداآفرین و قیزقلعه‌سی را با ارزش ۴۰۰ میلیارد تومان افتتاح کرد.
همچنین ۷ باب مدرسه تازه‌ساخت با افتتاح نمادین یک مدرسه شش‌کلاسه توسط استاندار آذربایجان شرقی در شهرستان خداآفرین به بهره‌برداری رسید.
سه طرح عمرانی، کشاورزی و ورزشی هم در مراغه افتتاح شد.
پارک قزل ارسلان به وسعت ۳ هکتار، گلخانه تولید محصولات کشاورزی و زمین چمن هنرستان فنی مراغه طرحهایی بود که  هزینه ۶ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره برداری رسید .
در شهرستان شبستر از طرح های آسفالت خیابان و راه ورودی روستای زیناب با هزینه ۵ میلیارد تومان بهره برداری شد.
همچنین طرحهای شهرداری شبستر شامل فاز اول سامانه پایش تصویری و نظارتی، آسفالت معابر و خیابانها، برج پرچم ۴۰ متری در میدان مفاخر این شهر و خودرو حمل گوشت یخچال دار کشتارگاه شهرداری شبستر با هزینه ای افزون بر ۱۴ میلیارد تومان مورد  بهره برداری قرار گرفت.
در اهر ۲ مدرسه ابتدایی در روستاهای پسته بیگ و مرده کتان و سر درب ورودی گلزار مطهر شهدای شهرستان اهر در مجموع با ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان افتتاح شد.
مدرسه شهدای روستای علی آباد هشترود هم با هزینه ۵۰۰ میلیون تومان تعمیر و تجهیز و نوسازی شد.
لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=93898

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});