• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

شبستر به سامانه پایش تصویری و نظارتی مجهز شد

  • کد خبر : 94111
  • 16 بهمن 1401 - 14:00
شبستر به سامانه پایش تصویری و نظارتی مجهز شد
یاز اکو - با نصب و راه اندازی ۱۴ دوربین چند منظوره نظارتی، شبستر به عنوان دومین شهر آذربایجان‌شرقی، به سامانه پایش تصویری شهری تحت شبکه فیبر نوری مجهز شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری مهر، این مطلب را شهردار شبستر صبح امروز یک شنبه در آئین بهره برداری از این سامانه اعلام کرد و افزود: شبستر بعد از تبریز دومین شهر استان آذربایجان شرقی است که مجهز به سیستم پایش تصویری و نظارتی تحت شبکه فیبر نوری شده است.

شهرام اقدم ساعی با بیان اینکه تقریباً تمامی معابر پرتردد شهری شبستر به دوربین‌های چند منظوره نظارتی، پلاک خوان، امنیتی و ترافیکی مجهز شده، تصریح کرد؛ برای این منظور از ۱۴ دوربین نظارتی با کیفیت بسیار بالا استفاده شده است.

شهردار شبستر خاطرنشان کرد: با بهره گیری از این دوربین‌ها امکان روان سازی و مدیریت بهتر و نظارت و نظم بخشی بیشتر در معابر فراهم می‌شود که این امر می‌تواند در افزایش رضایتمندی شهروندان و کاهش حوادث مؤثر باشد.

اقدم ساعی گفت: مرکز مانیتورینگ سامانه پایش در شهرداری مستقر بوده و در صورت نیاز حق دسترسی و بهره‌برداری از آن در اختیار دستگاه‌های ذیربط قرار می‌گیرد.

اقدم ساعی در ادامه اظهار داشت: برای فاز اول راه اندازی این سامانه بالغ بر ۳ میلیارد تومان در مدت ۳ ماه از محل اعتبارات داخلی شهرداری شبستر هزینه شده و مقرر گردیده فازهای دوم و سوم نیز از محل اعتبارات بودجه داخلی سال ۱۴۰۲ و ماده ۲۳ جرایم راهنمایی و رانندگی تأمین اعتبار و عملیاتی شود.

شایان ذکر است شهرداری شبستر دارای ۴۴ دستگاه دوربین مداربسته نظارتی در محیط‌های وابسته، اماکن و تأسیسات شهری اعم از آتش نشانی ،پارک موتوری ،جایگاه CNG شهرداری ،باغ رضوان می‌باشد .

شبستر یکی از شهرهای غربی استان آذربایجان شرقی و مرکز شهرستان شبستر است و این شهر در ۶۵ کیلومتری شمال غرب تبریز واقع شده‌است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=94111

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});