• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

یک سوم مدارس کانکسی آذربایجان‌شرقی در شهرستان چاراویماق است/ ۹۹ روستای شهرستان چاراویماق راه ندارند!

  • کد خبر : 94516
  • 19 بهمن 1401 - 10:45
یک سوم مدارس کانکسی آذربایجان‌شرقی در شهرستان چاراویماق است/ ۹۹ روستای شهرستان چاراویماق راه ندارند!
یاز اکو - مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: از ۲۱۱ روستای شهرستان، ۹۹ روستا فاقد راه احداثی است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری فارس، اورجعلی علیزاده در جلسه شورای اداری شهرستان چاراویماق که با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان تشکیل شد، شهرستان چاراویماق را سومین شهرستان کم‌برخوردار استان در حوزه راه معرفی کرد و اظهار کرد: از ۲۱۱ روستای شهرستان، ۹۹ روستا فاقد راه احداثی است و امسال در سطح شهرستان، ۸۰ کیلومتر پروژه راه‌سازی در دست اجرا داریم.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری ۸۰ میلیارد تومان در حوزه راه شهرستان هزینه شده، افزود: برای اجرای پروژه‌های راه در شهرستان، تفاهم‌نامه‌ای به ارزش ۷۰ میلیارد تومان با بنیاد علوی منعقد شده که سهم امسال، ۱۰ میلیارد تومان است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان نیز از هزینه‌کرد ۱۰ میلیارد تومان برای اجرای شهرک صنعتی چاراویماق خبر داد و گفت: مساحت این شهرک ۴۰۰ هکتار است که در فاز اول ۵۰ هکتار از آن راه‌اندازی می‌شود.

مرتضی نیرومند یادآور شد: با اختصاص ۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات شرکت شهرک‌های صنعتی و ۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات استانی فاز اول شهرک در سال آینده افتتاح می‌شود.

فرهودی، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان نیز تصریح کرد: یک سوم مدارس کانکسی استان در شهرستان چاراویماق است که برای جمع‌آوری آنها تا مهر ماه سال آینده ۴۰ میلیارد تومان هزینه می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز در این جلسه آذربایجان‌شرقی را جزو استان‌های برتر در مکانیزاسیون کشاورزی اعلام کرد و متذکر شد: امسال ۲۰۰ دستگاه تراکتور جدید در شهرستان چاراویماق به صورت نقدی خریداری شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=94516

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});