• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4

سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری، اشتغال و درآمدزایی را به‌دنبال دارد

  • کد خبر : 96051
  • 02 اسفند 1401 - 12:15
سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری، اشتغال و درآمدزایی را به‌دنبال دارد
یاز اکو - نایب رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی کسب درآمد کلان را منوط به تأمین و تسهیل زیرساخت‌های گردشگری دانست.

به‌ گزارش پایگاه خبری یاز اکو، احمد محرم‌زاده نایب رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی با اعلام این مطلب گفت: صنعت گردشگری، صنعتی است که در سرتاسر جهان مورد توجه بوده و درآمد کلانی را برای کشور‌ها ایجاد می‌کند، لذا با توجه به اینکه ایران دارای ظرفیت‌های غنی در این حوزه است، لازم است با تقویت زیرساخت‌ها و رونق بخشی به این چرخه به شبکه تولید درآمد از طریق صنعت گردشگری بپیوندیم.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اهر موقعیت ویژه‌ای در استان دارد، چراکه دروازه ورود به ارسباران از شرق استان بوده و ظرفیت‌های غنی فرهنگی، تاریخی و هنری بسیاری را در خود جای داده است. ثبت ملی این شهر به عنوان شهر ملی صنایع دستی گواه این موضوع است که درصددیم تا با تلاش‌های اداره کل میراث فرهنگی استان اقدامات لازم برای ثبت جهانی این هنر زیبا اجرا شده و نتیجه لازم حاصل شود.

محرم‌زاده تأمین زیرساخت‌های گردشگری و تسهیل فعالیت سرمایه‌گذاران این حوزه را از مهم‌ترین اولویت‌های دولت و مجلس عنوان کرد و گفت: طی سال گذشته بزرگراه اهر- تبریز تکمیل و دسترسی گردشگران به این شهرستان تسهیل یافت. همچنین با توجه به اینکه تأمین مکان اقامت گردشگران یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ماست، لذا ضمن تعامل با شرکت‌های فعال در این حوزه، طی دو سال هتلی پنج ستاره در شهرستان احداث می شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=96051

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});