• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1

پروژه انتقال آب از کانی‌سیب نشانه توانمندی متخصصان کشور است

  • کد خبر : 96412
  • 06 اسفند 1401 - 9:00
پروژه انتقال آب از کانی‌سیب نشانه توانمندی متخصصان کشور است
یاز اکو - استاندار آذربایجان شرقی اجرای این پروژه عظیم انتقال آب از کانی‌سیب به دریاچه ارومیه را نماد توانمندی و دانش متخصصان کشورمان دانست و گفت: نگاه و توجه ویژه دولت سیزدهم و اهتمام جدی همه دست‌اندرکاران، مهندسان و کارگران ایرانی، این کار بزرگ را به سرانجام رساند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، عابدین خرّم اظهار کرد: بهره‌برداری از این طرح عظیم زیست‌محیطی، تحقق یکی از وعده‌های دولت مردمی و گام بلندی برای احیای نگین فیروزه‌ای آذربایجان است.

وی با بیان اینکه حفاظت از محیط زیست از اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم است، افزود: انتقال آب به دریاچه ارومیه نیز در همین راستا اجرا شده و دولت این اطمینان را به مردم منطقه و پیرامون دریاچه ارومیه می‌دهد که در مسیر احیای دریاچه، به معیشت آنها و رونق بخش کشاورزی نیز توجه ویژه خواهد داشت.

خرّم با اشاره به برنامه‌ها و طرح‌های دولت برای احیای کامل دریاچه ارومیه، گفت: انتقال پساب تصفیه‌خانه‌ها یکی از برنامه‌های اصلی در این راستاست که امیدواریم با تکمیل عملیات اجرایی مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب تبریز تا خرداد سال آینده، بخشی از آب مورد نیاز دریاچه نیز از این محل تامین شود.

استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: شرط موفقیت همه این طرح‌ها، مشارکت و همکاری مردم عزیز در مدیریت مصرف آب، رعایت الگوی کشت توسط کشاورزان تلاشگر، مدیریت چاه‌های حوضه آبریز توسط نهادهای مسئول و لطف و عنایت الهی در افزایش نزولات آسمانی است که امکان احیای دریاچه ارومیه را فراهم می‌کند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=96412

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});