• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

پروژه ۲۰۰ میلیارد تومانی پل ولایت در آستانه افتتاح قرار گرفت

  • کد خبر : 96545
  • 07 اسفند 1401 - 9:15
پروژه ۲۰۰ میلیارد تومانی پل ولایت در آستانه افتتاح قرار گرفت
یاز اکو - شهردار تبریز از شروع آسفالت ریزی عرشه دومین تقاطع غیر همسطح فاز اول اتوبان ولایت در آستانه افتتاح این پل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار در بازدید از پروژه اتوبان ولایت که به همراه معاون فنی و عمرانی وی انجام یافت، اظهار کرد: پروژه ولایت از پروژه های تاثیرگذار در رفع مشکلات ترافیک شهری است.

هوشیار با بیان اینکه با تعریف روزشمار در پروژه های شهری سعی داشتیم روند اجرای طرح ها سرعت یابد افزود: فرا رسیدن ایام نوروز و ورود مهمانان نوروزی و همچنین شروع دید و بازدیدهای نوروزی خواه یا ناخواه باعث افزایش ترافیک شهری خواهد شد. امیدوارم با بهره برداری از پروژه بزرگ پل ولایت در عید بزرگ نیمه شعبان بتوانیم در روان شدن ترافیک نوروزی نقش موثری داشته باشیم.

وی گفت: این پروژه یکی از بزرگترین طرح های عمرانی ترافیکی شهرداری تبریز بوده که با ۹ کیلومتر طول شامل پنج تقاطع غیر همسطح در راستای حل مشکل ترافیکی شهروندان در شمال‌شرق تبریز در حال اجرا است.

وی در این رابطه تصریح کرد: دومین تقاطع غیر همسطح فاز اول اتوبان ولایت در عید بزرگ نیمه شعبان به بهره برداری می رسد و اینک شاهد شروع آسفالت ریزی عرشه پل هستیم.

شهردار تبریز همچنین دومین تقاطع غیر همسطح فاز اول اتوبان ولایت را بزرگترین پل بتنی تبریز دانست و گفت: برای تملک و عملیات عمرانی این پروژه بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=96545

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});