• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

تعلل بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مسکن

  • کد خبر : 98037
  • 18 اسفند 1401 - 10:00
تعلل بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مسکن
یاز اکو - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی روند پرداخت تسهیلات مسکن را پایین‌تر از حد انتظار دانست.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری فارس، جبارعلی ذاکری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی صبح امروز در جلسه شورای مسکن آذربایجان شرقی روند پرداخت تسهیلات مسکن را پایین‌تر از حد انتظار دانست و اظهار کرد: باید این موضوع را از بانک‌های استان مطالبه کنیم.

وی تامین زمین و منابع مالی را دو عامل مهم در پیشبرد پروژه‌های مسکن عنوان و خاطرنشان کرد: اگر همزمان این دو موضوع را پیش ببریم به نتیجه مطلوب خواهیم رسید.

ذاکری بر هماهنگی همه دستگاه‌های مسئول در بخش مسکن تاکید کرد و گفت: باید تا پایان امسال بتوانیم بخشی از پروژه‌های مسکن را به بهره‌برداری برسانیم که همین عاملی برای پیشرفت بیشتر پروژه‌ها خواهد بود.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی نیز در این جلسه تعداد افراد واجد شرایط در طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر استان را هشت هزار و ۳۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: تاکنون ۲ هزار و ۳۰۰ نفر نسبت به واریز وجه اقدام کرده‌اند، برای یگ هزار و ۹۰۰ واحد زمین تخصیص یافته و یک هزار و ۳۰۰ نیز زمین را تحویل گرفته‌اند.

حجت‌الله سروری در مورد واحدهای خودمالک شهری نیز گفت: بیش از ۲ هزار واحد در حال طراحی و آغاز عملیات اجرایی است، ساخت ۹۷۰ واحد شروع شده و ۲۳۰ نفر نیز برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده‌اند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=98037

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});