• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

پنج راهبرد کلان مدیریت جدید شهری در سال ۱۴۰۱

  • کد خبر : 99191
  • 01 فروردین 1402 - 19:00
پنج راهبرد کلان مدیریت جدید شهری در سال ۱۴۰۱
یاز اکو - شهردار تبریز گفت: نظام برنامه‌ریزی توأم با عقلانیت، بهره‌مندی از توان تخصصی مجموعه، ایجاد همگرایی بین دستگاه‌های دولتی، مشارکت مردم و هوشمندسازی خدمات، پنج راهبرد کلان مدیریت شهری جدید در سال ۱۴۰۱ بود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار در آخرین روز از سال ۱۴۰۱ در گفتگو با شبکه استانی سهند اظهار کرد: کهن‌شهر تبریز با قدمت تاریخی خود یکی از شهرهای تاثیرگذار در حوزه های متنوع فرهنگی و اجتماعی کشور است از این رو افتخار می‌کنم خادم شهروندان تبریز هستم.

وی با بیان اینکه نصب تابلوهای روزشمار یکی از اقدامات مطلوب مدیریت شهری در یک سال گذشته بود، تصریح کرد: اجرای پروژه های عمرانی در محیط شهری برای شهروندان و اصناف مجاور پژوه ها نیز مشقت هایی دارد و هدف اصلی نصب روزشمار در پروژه ها تسریع روند اجرای عملیات عمرانی بود که این اقدام تاثیر بسزایی در اتمام پروژه های نیمه تمام ایفا کرد.

یعقوب هوشیار با اشاره به اینکه همواره تلاش مجموعه بر افزایش رضایتمندی شهروندان نجیب تبریز در حوزه های مختلف شهری است، خاطر نشان کرد: پنج راهبرد کلان پایه‌های برنامه مدیریت شهری جدید است که نظام برنامه ریزی توام با عقلانیت و برنامه ریزی شده و داده‌محور اولین راهبرد مدیریت شهری است که توان حذف تصمیمات هیجانی و لحظه‌ای در مدیریت کلان شهری دارد.

هوشیار با اشاره به اینکه بهره‌مندی از توان داخلی مجموعه شهرداری که مورد غفلت واقع شده بود با تلاش و خردجمعی امسال به ثمر نشست، ابراز کرد: دومین راهبرد مدیریت شهری جدید بهره‌مندی از توان تخصصی و فنی مجموعه شهرداری بود که همکاران ما بیشترین تلاش را به صورت ۲۴ ساعته در تمامی ساحه ها کار را به نحو مطلوبی با تکیه بر سواد و تخصص خود پیش بردند.

شهردار تبریز با اشاره به افزایش همگرایی در بین دستگاه خدمت رسان به عنوان سومین راهبرد مدیریت شهری گفت: به مدد برگزاری ۳۰ جلسه قرار خدمت در مناطق دهگانه تبریز همگرایی ویژه‌ای بین دستگاه‌ها اتفاق افتاده است. که جا دارد از دکتر آل هاشم امام جمعه محبوب تبریز و مدیران استانی تشکر کنیم که پشتیبانی و حمایت های آنها باعث تسریع امور شهری شده است.

هوشیار با تاکید بر نقش مشارکت شهروندان و بخش خصوصی در اداره امورات شهری به عناون چهارمین راهبرد افزود: همراهی مردم در اجرای طرح‌های شهری پشتوانه تامین مالی پروژه‌های شهرداری هستند چرا که هیچ اقدامی بدون همدلی و همراهی شهروندان امکان پذیر نیست.

وی در تشریح آخرین راهبرد مدیریت شهری اظهار کرد: هوشمندسازی ارائه خدمات متنوع شهری یک ضرورت برای کلانشهر تبریز است که در سال ۱۴۰۲ برنامه ویژه‌ای در این حوزه تدوین شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=99191

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});