• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
7

رشد ۲۸ درصدی صادرات از مرزهای آذربایجان غربی طی سال گذشته

  • کد خبر : 99270
  • 03 فروردین 1402 - 13:00
رشد ۲۸ درصدی صادرات از مرزهای آذربایجان غربی طی سال گذشته
یاز اکو - استاندار آذربایحان غربی گفت: در سال گذشته شاهد افزایش ۲۸ درصدی صادرات از پایانه ها و گمرکات آذربایجان غربی بودیم.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، محمد صادق معتمدیان در حاشیه بازدید از پایانه مرزی پلدشت در گفت و گو با خبرنگاران با تاکید بر موفقیت در اجرا برنامه های پایانه های مرزی گفت: در پایانه مرزی پلدشت نیز شاهد رشد ۱۰ درصدی صادرات نسبت به سال ۱۴۰۰ هستیم.

معتمدیان افزود: خوشبختانه با توجه به رویکرد دولت سیزدهم در ساماندهی پایانه های مرزی در سال گذشته شاهد توفیقات خوبی درسطح استان بودیم.

وی گفت: در مجموع پایانه های کل استان ۲۹ درصد افزایش صادرات ثبت شده است که این نسبت در بازارچه ها رشد ۴۰ درصدی را نشان می دهد.

معتمدیان با اشاره به روند کار در بازارچه های مرزی نیز گفت: در طول یک سال اخیر در بازارچه های مرزی نیز شاهد افزایش ۳۶درصدی صادرات هستیم.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه تمام تلاش دولت بر رفع موانع صادرات است، افزود: با توجه به اختیاراتی که در سفر ریاست جمهوری به استان تنفیذ شد جلسات متعددی در شورای ساماندهی برگزار شده است که از این طریق پس از شناسایی موانع تصمیمات مهمی در رفع آنها صورت گرفت.

معتمدیان با اشاره به استقرار شبانه روزی دستگاه‌های اجرایی در مرزها و پایانه ها گفت: امسال نیز با تمام توان صادرات مشتقات نفتی را از طریق مرز پلدشت و دیگر پایانه ها ادامه خواهیم داد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=99270

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});