• امروز : جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 27 September - 2024
4

کنترل وانت بارهای فروش میوه در مبدا میدان تره بار

  • کد خبر : 104580
  • 19 اردیبهشت 1402 - 15:01
کنترل وانت بارهای فروش میوه در مبدا میدان تره بار
یاز اکو - معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز از اتخاذ تدابیر و تمهیدات ویژه برای کنترل وضعیت فروش میوه در شهر تبریز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از شهریار، جواد صدیقی با اعلام این مطلب اظهار کرد: با تصمیم مدیریتی و امضای صورت جلسه ای در سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری، در راستای کنترل وضعیت فروش میوه مقرر شد از امروز ۱۹ اردیبهشت اکیپ ویژه در مبادی ورودی و خروجی میدان میوه و تره بار استقرار یابد.

صدیقی با اشاره به همکاری مشترک سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری، پلیس راهور، نیروی انتظامی، سازمان حمل و نقل بار و معاونت محیط زیست و خدمات شهری در قالب این اکیپ افزود: هدف اصلی این اکیپ شناسایی وانت بارها و مغازه های میوه فروشی و مقصد نهایی وانت بارها خروجی از میدان میوه و تره بار است.

صدیقی گفت: با ثبت مشخصات و شناسایی وانت بارها و مغازه های فروش میوه و تعیین مقصد نهایی وانت ها، به وسیله فرم های طراحی شده توسط سازمان میادین از خروج خودروهای بدون فرم و بدون مقصد مشخص و احصا شده جلوگیری خواهد شد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری در پایان اعلام کرد: از تاریخ هجدهم اردیبهشت ماه اکیپی متشکل از سازمان میادن، سازمان حمل و نقل بار، پلیس راهور و نماینده خدمات شهری مرکز با خودروی دوربین دار در سطح مناطق دهگانه شهرداری نسبت به شناسایی وانت بارهای سد کننده معابر به همراه مستندسازی فعالیت خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=104580

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});