• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
5

چشم امید همه ما به پزشکیان است

  • کد خبر : 146754
  • 02 تیر 1403 - 22:56
چشم امید همه ما به پزشکیان است
حسین مرعشی دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه در تاریخ بارها تبریز و آذربایجان نقش پررنگی در سیاست ایران داشته است، گفت: ظاهرا خداوند تقدیر کرده است که مردم ایران بار دیگر مدیون تبریز و آذربایجان باشند.

به گزارش یازاکو؛ مرعشی با اشاره به اینکه وضع موجود خوب نیست حال ایران اصلا خوب نیست، افزود: اکنون چشم همه نخبگان، دانشمندان، کارشناسان و اصلاح‌طلبان و تمام ملت ایران به آقای پزشکیان و تبریز است.
وی ادامه داد: طبق سند چشم انداز ۱۴۰۴ که در مجمع تشخیص مصلحت نظام توسط مرحوم هاشمی تصویب و توسط رهبری ابلاغ شد، قرار بود ایران در سال ۱۴۰۴ در صدر کشورهای منطقه باشد.
دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی گفت: شکاف بین ایران و کشورهای عربی و ترکیه مطلقا پر شدنی نیست و آثار آن در تمام جوانب زندگی مردم در حال رخ دادن است.
مرعشی افزود: دخالت‌های بی‌جا در سبک زندگی مردم، ملت را به نقطه‌ای رسانده است که در دفاع از تیم ملی به دوگانگی رسیده‌ایم. و در قالب یک ملت نمی‌توانیم برای دفاع از تیم ملی وارد عرصه شویم،.
وی رقابت پزشکیان و پنج کاندیدای دیگر را به مثابه تقابل دو تفکر معرفی کرد و اظهارداشت: نگاهی که می‌خواهد با تفکرات محدود، ضعیف و محدود کردن مردم وضع موجود را ادامه دهد و طرفی که به‌دنبال ارج نهادن به تخصص، خرد و مردم است.
مرعشی در پاسخ به تحریم کنندگان انتخابات، گفت: فروپاشی کشور یعنی مانند افغانستان شدن و یا اینکه کدام کشوری با دخالت خارجی سامان دیده، امروز مردم لیبی آرزوی دولت غذافی را دارند.
دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی تنها راه اصلاح کشور را اصلاحات دانست و ادامه داد: ما یک نمونه موفق از دموکراسی را در ترکیه و در مقابل خود داریم. ببینید با استمرار اصالت صندوق به تدریج چه ظرفیتی برای خود ایجاد کرده است. در یک حکومت لائیک، حزب اسلام‌گرا دولت بیست ساله دارد و نمی‌تواند به آتا تورک توهین کند.
مرعشی با اشاره به کاهش مشارکت مردم در انتخابات ۹۸ تا کنون، گفت: سیاست نظام انتخابات با مشارکت محدود بود و جواب نداد. تمام قوا یک‌دست بود ولی روسای قوا باهم مشکل داشتند گ، حتی در انتخابات مجلس در همین دوره دو جناح سپاه یعنی تسنیم و فارس در مقابل هم قرار گرفتند.
وی از تایید صلاحیت پزشکیان به عنوان چرخش نظام به مشارکت بیشتر یاد کرد و اظهار داشت: انتخاب پزشکیان تکمیل چرخش نظام خواهد بود و ایشان باید از این فرصت استفاده کند و تمام خردمندان، متخصصان و افراد توانا را جمع کند و برای ارتقای کشور به خدمت رهبری برساند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=146754

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});