• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3
مدیرعامل بهمن دیزل اعلام کرد:

سهم ۵۰ درصدی بهمن دیزل از بازار کامیونت

  • کد خبر : 69719
  • 17 تیر 1401 - 15:00
سهم ۵۰ درصدی بهمن دیزل از بازار کامیونت
یاز اکو - مدیرعامل بهمن‌ دیزل، با اشاره به برنامه ریزی در راستای سهم 50 درصدی بهمن دیزل در حوزه تولید کامیونت گفت: مجموعه بهمن در حوزه خودروهای تجاری به خصوص کامیونت، جزو پیشگامان بازار است و در این بین با برنامه‌ریزی های صورت گرفته تلاش می‌کنیم تا این سهم افزایش داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، حسین خضری، در حاشیه برگزاری پانزدهمین نمایشگاه تخصصی حمل ونقل وترافیک ایران – تبریز در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور این مجموعه صنعتی در نمایشگاه تبریز اظهار کرد: گروه بهمن با دو هدف اصلی آشنایی بیشتر مجموعه‌های حوزه حمل و نقل با توانمندی‌های گروه بهمن و توسعه خدمات پس از فروش در این نمایشگاه حاضر شده است.

وی با تاکید بر توسعه محصول در این مجموعه افزود: افزایش تنوع و افزایش تولید با توجه به شرایط بازار در طی سال‌های گذشته با قدرت در این مجموعه دنبال می شود از این رو توسعه محصول از سال گذشته آغاز شده است و با توجه به معرفی دو سری از محصولات جدید طی سال گذشته این مهم امسال به بار می نشیند.

وی با اشاره به برنامه ریزی در راستای سهم ۵۰ درصدی بهمن دیزل در حوزه تولید کامیونت گفت: مجموعه بهمن در حوزه خودروهای تجاری به خصوص کامیونت، جزو پیشگامان بازار است و در این بین با برنامه ریزی های صورت گرفته تلاش می کنیم تا این سهم افزایش داشته باشد.

خضری، از فعالیت بیش از ۱۵۰۰ نفر به صورت مستقیم با این مجموعه خبر داد و گفت: با اجرای طرح های توسعه‌ای بیش از ۱۰۰ درصد رشد نیروی انسانی را در مجموعه شاهد خواهیم بود.

مدیرعامل بهمن دیزل، رقابتی بودن بازارها بخصوص بازار خودرو را در گرو حمایت از تولید و صنعت دانست و گفت: یکی از مشکلات در بحث تولید قیمت گذاری دستوری است که به هیچ وجه به نفع اقتصاد نیست.

مدیر عامل سینا موتور، نیز در این نشست با اشاره به تولید محصولات این مجموعه از سال ۱۳۹۱ در شهر تبریز گفت: سبد محصولات سامان موتور در این مجموعه متنوع بوده و محصولات از ۶ تن تا۴۴ تن در این واحد تولیدی صنعتی تولید می شود.

بهزاد حق بر، گفت: تا به امروز نزدیک به ۸۰۰۰دستگاه از محصولات مجموعه سامان موتور به بازار عرضه شده است و در صدد افزایش تولید در آینده نزدیک هستیم.

قائم مقام مدیر عامل اسنا، نیز در این نشست با اشاره به تلاش این واحد صنعتی در راستی توسعه حمل و نقل عموی گفت: بی ار تی دوکابین از شاخص ترین محصولات مجموعه اسنا است.

امیر بی نظیر، با اشاره به انعقاد تفاهم نامه تحویل ۱۰۰ دستگاه اتوبوس شهری به شهرداری تبریز در طول برگزاری پانزدهمین نمایشگاه تخصصی حمل ونقل وترافیک ایران – تبریز اظهار کرد: این تعداد دستگاه اتوبوس در کمترین زمان ممکن تحویل شهرداری تبریز می شود.

وی، ضمن دعوت از قطعه سازان تبریز برای همکاری با این واحد تولیدی و صنعتی گفت: توانمندی قطعه سازان تبریز بر هیچ کس پوشیده نیست و ما نیز از همه قطعه سازان تبریزی برای همکاری با این واحد صنعتی دعوت می کنیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=69719

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});