• امروز : یکشنبه - ۳۱ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 21 July - 2024
1

پیشرفت ۹۰ درصدی سردرب بازار حرمخانه

  • کد خبر : 149317
  • 31 تیر 1403 - 15:00
پیشرفت ۹۰ درصدی سردرب بازار حرمخانه
یازاکو - شهردار منطقه ۸ تبریز از پیشرفت ۹۰ درصدی سردرب بازار حرمخانه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از شهریار، حسین منیری فر ضمن اعلام خبر فوق افزود: به منظور ساماندهی ورودی های بازار تاریخی تبریز، شهرداری منطقه ۸ تبریز بعد از تکمیل سردرب باشماقچی بازار، عملیات عمرانی سردرب بازارحرمخانه را از ماه گذشته آغاز کرده و  بعد از آرماتور بندی و بتن ریزی پایه ها، نماکاری پروژه با پایه سنگی و نمای آجری اجرایی شده و در آستانه تکمیل است.

وی افزود: سردرب بازار حرمخانه، به صورت طاقی و با آجری قفقازی اجرایی شده که بعد از تکمیل و نورپردازی متصل کننده بازار کفاشان به بازار حرمخانه خواهد بود.  

شهردار منطقه هشت در پایان ورودی قبلی این بازار تاریخی را در شان بازار تبریز ندانسته و اعلام کرد: با اجرای سردرب بازار حرمخانه،علاوه بر ساماندهی و زیباسازی ورودی این بازار ، بر ارزش تاریخی بازار حرمخانه افزوده خواهد شد.

صدور اخطاریه ایمنی به ساختمان های نا ایمن

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۸ تبریز از صدور برگ اخطاریه به ساختمان نا ایمن در بلوار جمهوری اسلامی، در خصوص ایمنی و استحکام نمای این ساختمان خبر داد.

رسول شایان معاون خدمات شهری منطقه ۸ ضمن اعلام خبر فوق افزود: متاسفانه مطابق نظر کارشناسان و طبق بررسی‌های انجام یافته، وضعیت ایمنی و استحکام نمای برخی ساختمانهای موجود در سطح حوزه، مناسب نبوده و نیازمند نوسازی و مقاوم سازی هستند.

وی افزود: در این راستا و به منظور ایمنی بخشی و رفع سدمعبر ساختمان واقع در بلوار جمهوری اسلامی، عوامل مدیریت بحران و دیوار شکست شهرداری منطقه ۸ اقدام به صدور اخطاریه به هیئت امناء این ساختمان کردند تا هیات امناء و مالکان این مرکز اقدام به ایمن‌سازی نمای ساختمانشان کنند.

شستشو و لایروبی کانال های سطح حوزه در ایام تابستان

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۸ از لایروبی و شستشوی کانال های سطح حوزه در ایام تابستان خبر داد.

 رسول شایان  با اعلام این مطلب افزود: لایروبی ،پاکسازی و شستشوی کانال های سطح منطقه همه روزه  بطور شبانه روزی  توسط عوامل زحمتکش خدمات شهری و اکیپ اگوی منطقه هشت انجام می گیرد تا از گرفتگی کانال ها و انتشار بوی نامطبوع در معابر سطح حوزه پیشگیری شود.

وی تاکید کرد: در این عملیات به منظور جلوگیری از انتشار بوهای نامساعد موقع تخلیه، بعد از تخلیه لجن ها از آبروها و کانال های سطح حوزه، کلیه معابر پیرامون شستشو می شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=149317

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});