• امروز : یکشنبه - ۳۱ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 21 July - 2024
2

مجوز افزایش قیمت محصولات سایپا گرفته شد / خودرو گران می‌شود؟

  • کد خبر : 149330
  • 31 تیر 1403 - 18:00
مجوز افزایش قیمت محصولات سایپا گرفته شد / خودرو گران می‌شود؟
یازاکو - امروز مجمع سالیانه سایپا برگزار شد و در حاشیه آن جواد توسلی مهر، مدیر عامل خودروسازی سایپا، خبر از اخذ افزایش قیمت محصولات سایپا داد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، جواد توسلی مهر، مدیر عامل سایپا، اعلام کرد: خوشبختانه دیشب در کمیته خودرو وزارت صمت در رابطه با سیاست قیمت‌گذاری دستوری، قیمت تازه‌ای برای محصولات جدید در نظر گرفتیم.

در جریان مجمع سایپا مطرح شد، امسال هفت شرکت به ارزش ۲۲ همت برای عرضه در بورس از طرف شرکت سایپا حضور دارند.همچنین مجموعه سایپا در سه ماه ابتدایی سال جاری شاهد رشد فروش ۲۹ درصدی و تامین مواد ۱۵ درصدی بوده‌ است. به علاوه در مجمع امروز سایپا مشخص شد که این شرکت در سه ماه اول سال جاری به صورت میانگین بالای دو هزار دستگاه تولید کرده‌ است.

تولید سایپا دیزل ۱۵۰ درصد افزایش خواهد داشت

لازم به ذکر است که تعداد تولید سایپا دیزل در سال جاری حدود ۱۵۰ درصد افزایش خواهد داشت و مقرر شده است که تمامی محصولات سیتروئن در سایپا کاشان تولید شود.

در ادامه مجمع امروز سایپا اعلام شد که این شرکت ۹۸ پروژه کیفی در دست دارد که ۳۰ درصد از آن اجرا شده و مابقی آن نیز تا پایان سال اجرا خواهد شد.

همچنین امسال در کنار ۱۵۱ هزار دستگاه محصولات تجاری سایپا، ۶۶ هزار دستگاه به سبد تولید سایپا اضافه خواهد شد که رقم سوددهی را در پی خواهد داشت. آقای توسلی مهر، مدیر عامل خساپا در این باره گفت: اگر قیمت‌های ما را برای محصولات جدید و قدیمی افزایش متناسبی داشته باشد، در این صورت با این ترکیب، سایپا قطعا به سود می‌رسد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=149330

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});