• امروز : یکشنبه - ۱۵ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
1

هوشمندسازی سامانه شهرسازی شهرداری تبریز

  • کد خبر : 154410
  • 18 شهریور 1403 - 10:53
هوشمندسازی سامانه شهرسازی شهرداری تبریز
یازاکو - رییس کمسیون شهرسازی و معماری شورای شهر بیان کرد: هوشمندسازی سامانه شهرسازی شهرداری تبریز بررسی می شود.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، فریدون بابایی اقدم ، در گزارش عملکرد کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی کلانشهر تبریزعنوان کرد: موضوعاتی که در سال سوم کمیسیون شهرسازی و معماری مطرح شده است بررسی هوشمند سازی سامانه شهرسازی شهر داری تبریز، بررسی مسیر گشایی خیابان شهید عباس زاده، بررسی مسیر گشایی خیابان ۱۸ متری قائم مقام ، بررسی آخرین وضعیت تملک خانه موسوم به کنسولگری‌ آلمان انجام گرفته است .

وی ادامه داد: بررسی آخرین وضعیت تهیه طرح تفصیلی، بررسی وضعیت ورودی های شهر و طرح ساماندهی برای آن، بررسی وضعیت ساخت و سازهای کارگاهی در محدوده و حریم شهر جزو موضوعاتی است که در این کمیسیون بررسی شده است .

وی گفت: بررسی لایحه پیشنهادی اصلاح خط پروژه مسیر ۴۵ متری انقلاب، بررسی آخرین وضعیت اجرای نما و نواقصات میدان آذربایجان، بررسی آخرین وضعیت انبوه های نا ایمن و پر خطر در شهر تبریز و ارائه گزارش عملکرد شهرداری در این ارتباط، بررسی پرونده ارجاعی مناطق ۱ و ۳ به کمیسیون شهرسازی و معماری، امکان سنجی احداث پارکینگ و طبقات منفی مجتمع های خدماتی و درمانی از دیگر موضوعاتی می باشد که در کمیسیون معماری و شهرسازی بررسی شده است .

وی تاکید کرد: مقرر گردید طرح تفصیلی مناطق تکمیلی شده شهرداری به صورت مجزا در جلسات کمیسیون شهرسازی مورد بررسی قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=154410

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});