• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

آغاز ثبت امتیازهای فاز ۲ شهرک خاوران

  • کد خبر : 102404
  • 31 فروردین 1402 - 10:00
آغاز ثبت امتیازهای فاز ۲ شهرک خاوران
یاز اکو - شهردار منطقه ۹ گفت: با هدف جلوگیری از سؤاستفاده افراد سودجو، امتیاز ها و قرارداد های فاز ۲ شهرک خاوران توسط شهرداری منطقه ۹ ثبت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از شهریار، محمد حسین زاده اظهار کرد: طبق وعده مدیریت‌ منطقه، بعد از عید سعید فطر، امتیازها و قراردادهای فاز ۲ شهرک خاوران با برنامه‌ریزی صورت گرفته و زمانبندی‌های اعلامی توسط شهرداری منطقه ثبت خواهد شد.

شهردار منطقه ۹ افزود: یکی از مطالبات اصلی شهروندان و صاحبان امتیازهای فاز ۲ شهرک خاوران، ثبت وکالت‌های انتقال امتیازها توسط شهرداری و جلوگیری از اقدامات غیر قانونی سودجویان در جعل و سواستفاده از این قراردادها و امتیازها بود که در این راستا، طی نشست مدیریت شهری منطقه با نماینده هیئت امنای فاز ۲ شهرک خاوران در اسفند سال گذشته، نسبت به ثبت این امتیاز ها توسط شهرداری منطقه تصمیم گیری شد.

حسین زاده خاطرنشان کرد: با طی فرایند اداری برای تصویب طرح پیشنهادی اراضی موسوم به فاز ۲ خاوران در حد شرقی روستای زرنق به مساحت ۶۵۰ هکتار در کمیسیون امور زیربنایی و شورای برنامه ریزی استان و در نهایت ارسال آن به شورای عالی شهرسازی و معماری ایران، بحث و گفتگوهای لازم برای برنامه‌ریزی نسبت به ثبت امتیازهای فاز ۲ خاوران انجام و با در نظر گرفتن جمیع جهات، تمهیدات لازم نسبت به ثبت قراردادهای فاز ۲ شهرک خاوران اتخاذ شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=102404

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});