• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
8

فساد سازمان یافته در شهرداری تبریز رو به صفر است

  • کد خبر : 7436
  • 24 اسفند 1399 - 12:45
فساد سازمان یافته در شهرداری تبریز رو به صفر است
یاز اکو - جانشین شهردار در امور نظارتی گفت: نتیجه تلاش تمام مدیران و کارکنان شهرداری امروز موجب شده تا فساد سازمان‌یافته در شهرداری تبریز رو به صفر باشد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، اسماعیل فتحیان در آیین تودیع و معارفه مدیرکل جدید حراست شهرداری تبریز، اظهار کرد: اگر امروز همتی مردمی در دفاع از شهرداری تبریز دیده می‌شود، نتیجه اعتمادسازی تیم مدیریت شهرداری تبریز است.

وی افزود: شهرداری مکانی است که مردم از مهد تا لحد با آن سر و کار دارند و بعضی‌ها هرگونه کم و کاستی در شهرداری را به پای نظام می‌نویسند که خوشبختانه در دوره مدیریت فعلی شهرداری تبریز، اعتمادسازی خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به مردم‌مداری موجود در این دوره از مدیریت شهری، اعلام کرد: تلاش کردیم در این دوره مردم‌مدار باشیم و تکریم ارباب رجوع را وظیفه خود قرار دادیم و تا حد امکان هیچ کس را ناراضی برنگرداندیم.

فتحیان با اشاره به اعتمادسازی در بین مردم، بیان کرد: در گذشته نگاه مردم به کارکنان شهرداری تبریز خوب نبود و بزرگترین تلاش ما هم در این راستا اعتمادسازی و جلب اعتماد شهروندان به شهرداری و حفظ کرامت انسانی و عزت کارکنان آن بود.

وی اضافه کرد: در بحث تعامل شورا و شهرداری، کمک کردیم که مدیران شهرداری مدیریتی عزتمندانه داشته و شورای شهر نیز جایگاه خود را حفظ کنند و امروز همه در جایگاه خود حرکت می‌کنند و این حرکت ارزشمند باید حفظ شود.

وی با اشاره به پیشگیری از تضییع حقوق شهرداری در این دوره، اضافه کرد: مانع تضییع حق و حقوق مردم به ارزش۳۹۰۰ میلیارد تومان شدیم و در کنار آن، اطلاعات مفیدی در اختیار اداره کل املاک و اداره کل حقوقی قرار دادیم که تاثیر تعامل در گزارش مدیران هر دو اداره کل در جلسات علنی شورا آمده است.  

جانشین شهردار در امور نظارتی خاطرنشان کرد: همانطور که قبلا در زمان معارفه نیز گفته بودم، از سیستمی کردن امور حمایت کردیم تا مانع بروز فساد شویم و اکنون نیز به سمت شفاف سازی در حال حرکت هستیم.

طبق ابلاغ شهردار تبریز، اسماعیل فتحیان ضمن نظارت بر تمامی مجموعه های شهرداری تبریز، هماهنگی ادارات حراست، حسابرسی، بازرسی، گزینش و حقوقی را عهده دار خواهد بود و مسئولیت کمیته حل اختلاف شهرداری بین مناطق و سازمان ها با وی خواهد بود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=7436

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});