• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
4

تمیزی شهر را مدیون کارگران هستیم/ مثل کوه پشت شهردار ایستاده‌ایم

  • کد خبر : 141564
  • 11 اردیبهشت 1403 - 11:15
تمیزی شهر را مدیون کارگران هستیم/ مثل کوه پشت شهردار ایستاده‌ایم
یازاکو - به همت شهرداری منطقه ۲ تبریز، همایش روز کارگر با حضور پاکبانان و خانواده هایشان در مرکز همایش های خاوران تبریز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، این همایش تحت عنوان “بلندهمتان” با حضور حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی و یاسین بجانی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، هادی بدری معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تبریز، موسی علی پور زنوزی شهردار منطقه ۲، حبیبه هراتی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری و جمع کثیری از پاکبانان و خانواده های آنان برگزار شد.

در این همایش که همراه با برنامه های مختلفی همچون تجلیل از کارگران نمونه و اجرای برنامه‌های شاد همراه بود، حجت‌الاسلام والمسلمین رسول برگی در سخنانی کارگران را مایه مباهات و سرمایه های شهرداری تبریز دانست.

این عضو شورای اسلامی شهر همچنین از تلاش‌های یعقوب هوشیار شهردار تبریز برای ساماندهی و تجمیع کارگران در یک شرکت پیمانکاری تقدیر کرد و گفت: تا زمانی که شهردار برای شهر، شهرداری و کارگران کار کند، شورای شهر همچون کوه پشت شهردار ایستاده و اجازه نمی دهد لطمه ای به مدیریت شهری وارد شود.

وی همچنین درباره مصوبه اخیر شورا و اختصاص پاداش به کارگران به مناسبت روز کارگر اظهار کرد: برای قدردانی از کارگران شریف شهرداری که پاکی، عزت و آبروی شهر تبریز را مدیون آنان هستیم، این پاداش در نظر گرفته شده که البته بسیار ناچیز است.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: تا پای جان برای تامین امنیت شغلی کارگران عزیز ایستاده ایم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=141564

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});