• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
6

استانداردسازی و تجهیز ایستگاه‌های آتش‌نشانی تبریز

  • کد خبر : 80678
  • 10 مهر 1401 - 9:30
استانداردسازی و تجهیز ایستگاه‌های آتش‌نشانی تبریز
یاز اکو - شهردار تبریز از تجهیز ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهرداری تبریز به آخرین دستاوردهای استاندارد در حوزه ایمنی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، به نقل ازروابط عمومی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ایمنی شهر و شهروندان در گرو تأمین تجهیزات استاندارد برای آتش‌نشانان شهر است که تلاش داریم در بودجه سال آتی ردیف ویژه‌ای برای این موضوع پیش‌بینی کنیم.

وی افزود: افزایش پراکندگی ایستگاه‌های آتش‌نشانی در سطح شهر برنامه مدیریت شهری در سال‌های آتی خواهد بود که تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی را در شهر افزایش خواهیم داد.

وی تاکید کرد: امروزه مدیریت بحران اهمیت فراوانی در مدیریت شهر دارد و از این رو برنامه شهرداری تبریز افزایش مراکز و پایگاه‌های مدیریت بحران شهرداری، آتش‌نشانی و بهره‌مندی از نیروهای متخصص در این مراکز است.

هوشیار با اشاره به برگزاری المپیاد ملی عملیاتی و ورزشی آتش‌نشانان کشور در تبریز نیز گفت: در راستای ارتقای سطح آمادگی آتش‌نشانان و بروزرسانی دانش مدیریت بحران نزد این افراد و همچنین ایجاد زمینه رقابتی برای آتش‌نشانان کشور و افزایش انگیزه آنها، سیزدهمین المپیاد ملی عملیاتی و ورزشی آتش‌نشانان کشور به میزبانی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از شانزدهم مهر تا نوزدهم آن برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: امید می‌رود اجرای چنین برنامه‌هایی توان عملیاتی آتش‌نشانان کشور، به خصوص آتش نشانان تبریزی را افزایش داده و آماده رویارویی با بحران‌های ناشی از حوادث غیرمترقبه باشد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=80678

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});