• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
7

سومین میز خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۳ برگزار شد

  • کد خبر : 93872
  • 14 بهمن 1401 - 13:30
سومین میز خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۳ برگزار شد
یازاکو - برای رسیدگی و پاسخگویی به شکایات و مشکلات شهروندان، سومین برنامه میز خدمت حضوری شهرداری تبریز، توسط اداره کل بازرسی در شهرداری منطقه 3 برپا شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از امور ارتباطات شهرداری منطقه ۳ تبریز؛ قبل از ظهر امروز سومین برنامه میز خدمت شهرداری تبریز، توسط اداره کل بازرسی برگزار ‌شد.
 در این ویژه برنامه که با حضور مدیر کل بازرسی شهرداری تبریز و رئیس اداره کنترل شاخص‌های عملکرد، رئیس اداره رسیدگی به شکایات ، مسئول سامانه ۱۳۷، و چند تن از کارشناسان این حوزه در راهرو طبقه همکف شهرداری منطقه برگزار شد، شهروندان مراجعه کننده مسائل و مشکلات حل نشده خود را مطرح کردند که مسئولین مربوطه نیز نسبت به فراخور موارد دستورات لازم را صادر و راهنمایی‌های قانونی را ارائه نمودند.
جلسه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات و مشکلات شهروندان در راستای برخورداری و بهره‌مندی هر چه بیشتر آنان از خدمات شهرداری کلان شهرتبریز تحت عنوان “میز خدمت”، توسط مدیر و روسای ادارات و کارشناسان بازرسی شهرداری تبریز در حضور شهردار، معاون مالی و اقتصای، مدیر بازرسی و مدیر برنامه ریزی منطقه با هدف کاهش بروکراسی اداری، دسترسی سریع شهروندان به نتیجه درخواست های خود و شناسایی نقاط ضعف حوزه های تخصصی مربوطه، از ساعت ۹ صبح شروع و تا ساعت تا  ظهر ادامه داشت.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=93872

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});