• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3
فرماندار خبر داد:

فوت ۴۳ نفر در حوادث رانندگی شهری و جاده‌ای در شهرستان اهر

  • کد خبر : 100390
  • 14 فروردین 1402 - 22:15
فوت ۴۳ نفر در حوادث رانندگی شهری و جاده‌ای در شهرستان اهر
یازاکو - فرماندار شهرستان اهر گفت: امسال در حوادث رانندگی منجر به فوت در داخل شهر و جاده‌های این شهرستان ۴۳ نفر فوت کرده‌اند که ۳ نفر از فوت شدگان مربوط به حوادث رانندگی داخل شهر می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا؛ فرماندار شهرستان اهر گفت: امسال در حوادث رانندگی منجر به فوت در داخل شهر و جاده‌های این شهرستان ۴۳ نفر فوت کرده‌اند که ۳ نفر از فوت شدگان مربوط به حوادث رانندگی داخل شهر می‌باشد.

ابوالفضل غنی‌زاده، روز سه شنبه، اول آذرماه، در جلسه شورای ترافیک شهرستان اهر، با انتقاد از وضعیت ترافیکی خیابان‌های شهر اهر گفت: متأسفانه خیابان‌های این شهر به طور مداوم شاهد ترافیک سنگین است و نارضایتی شهروندان از وضعیت موجود دارد که نیازمند رسیدگی سریع مسئولان ذیربط به این موضوع است.

وی یکی از عوامل ایجاد ترافیک در خیابان های اهر را توقف احداث پروژه‌های کمربندی شرقی و غربی و وارد آمدن فشار مضاعف ترافیکی به خیابان‌های اهر می باشد.

فرماندار اهر در ادامه از نبود خط‌ کشی در راه‌های روستایی این شهرستان انتقاد کرد و گفت: اداره راهداری نسبت به خط‌ کشی جاده‌های اصلی و فرعی اقدام کرده، اما راه‌های روستایی خط‌کشی ندارند و این مهم می‌تواند عامل حوادث رانندگی و تلفات جانی باشد.

وی افزود: برای حذف نقاط حادثه‌خیز و خط‌کشی راه‌های روستایی شهرستان اهر به اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال نیاز است.

غنی زاده همچنین بر لزوم نصب GPS بر تاکسی‌ها تاکید کرد و گفت: باید مشخص شود که فعالیت تاکسی‌ها به چه صورت انجام می‌گیرد و با نصب GPS می‌تواند نظارت بر تاکسی‌ها را افزایش داد.

وی از هوشمند سازی بلوک مرکزی شهر اهر از لحاظ نظارت بر ترافیک شهری نیز خبر داد و افزود: نظارت بر ترافیک شهری اهر به جهت جلوگیری از تخلفات رانندگی به‌صورت هوشمند از طریق دوربین‌های نامحسوس و حضور پلیس انجام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=100390

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});