• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
4

آب به تصفیه‌خانه سد گرمی‌چای میانه می‌رسد

  • کد خبر : 100659
  • 17 فروردین 1402 - 9:45
آب به تصفیه‌خانه سد گرمی‌چای میانه می‌رسد
یاز اکو - با رفع مشکلات تصفیه‌خانه از روز ۲۰ تا ۲۴ فروردین، آب به شهر میانه برسد و آب این شهر از طریق چاه‌های مربوطه‌ به صورت تلفیقی تامین شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، در بازدید رئیس حوضه آبریز اترک و حوضه‌های شمالی شرکت مدیریت منابع آب ایران و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی از تصفیه‌خانه سد گرمی‌چای میانه مقرر شد تا سه تا چهار روز آینده نواقص خط لوله این تصفیه‌خانه رفع و آب به تصفیه‌خانه رهاسازی شود.

«ارسلان هاشمی» رئیس حوضه آبریز اترک و حوضه‌های شمالی با یادآوری اینکه طرح سد گرمی چای میانه به عنوان یکی از طرح‌های اولویت دار دولت سیزدهم است بر اتمام به موقع و آبگیری سد تاکید کرد.

وی در ادامه خواستار رفع موانع و تسریع عملیات اجرایی توسط پیمانکار، مشاور و شرکت آب منطقه‌ای شد و دستورات لازم را به منظور تسریع روند عملیات اجرایی در خصوص تامین دستگاه‌های لازم صادر کرد.

بر اساس این گزارش، در نشستی با حضور مشاور و پیمانکار این تصفیه‌خانه، مسائل مربوط به تکمیل آن مطرح و قرار شد ظرف یک هفته نواقص موجود برای رسیدن آب به تصفیه‌خانه توسط پیمانکار با نظارت مشاور رفع شود.

همچنین مقرر شد با رفع مشکلات تصفیه‌خانه از روز ۲۰ تا ۲۴ فررودین، آب به شهر میانه برسد و آب این شهر از طریق چاه‌های مربوطه‌ به صورت تلفیقی تامین شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=100659

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});