• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
5
در دیدار رئیس اتاق تبریز با کارکنان مطرح شد؛

افزایش صادرات و مهارت‌آموزی، سرلوحه کار اتاق تبریز در سال جدید

  • کد خبر : 100737
  • 17 فروردین 1402 - 15:30
افزایش صادرات و مهارت‌آموزی، سرلوحه کار اتاق تبریز در سال جدید
یاز اکو - رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز گفت: توسعه صادرات و تعاملات بین‌المللی و افزایش مهارت‌آموزی سرلوحه‌ی کار این اتاق در سال جدید خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی اتاق تبریز، یونس ژائله در دیدار با کارکنان اتاق تبریز، ضمن آرزوی سلامتی و سالی نیکو، گفت: دهمین انتخابات اتاق بازرگانی تبریز با وجود حواشی با کمترین اعتراضات در میان اتاق‌ها برگزار شد و جا دارد از تلاش‌های تمامی کارکنان طی سال گذشته تشکر کنم.

وی با بیان اینکه اتاق تبریز طی ارزیابی‌ها در سال ۱۴۰۱، در بخش‌های شورای گفتگو و آموزش بالاترین رتبه‌ی کشوری را کسب کرد، گفت: امیدوارم با شایستگی‌ای که در کارکنان اتاق تبریز سراغ دارم در عرصه‌های دیگر نیز شاهد حائز رتبه‌های برتر باشیم.

ژائله خاطرنشان کرد: اتاق بازرگانی تبریز در سال جدید، از سویی توسعه‌ی صادرات و بازرگانی بین‌المللی و از سوی دیگر افزایش مهارت‌آموزی برای اعضای اتاق را سرلوحه‌ی کار قرار خواهد داد.

دبیر اتاق تبریز نیز در این دیدار، ضمن تشکر از کارکنان خدوم اتاق گفت: علاوه بر مقام‌های نخست در دو بخش شورای گفتگو و آموزش، اتاق تبریز طی سال ۱۴۰۱، در حوزه‌های صدور گواهی مبدا، کمیسیون‌ها، کارنه‌تیر، پنجره‌ی واحد کسب و کار و برگزاری مجامع تشکل‌ها از جایگاه بسیار خوبی در میان اتاق‌ها برخوردار بود.

جعفر محرم‌پور همچنین از افزایش درآمدهای اتاق طی سال گذشته خبر داد و گفت: تسهیل بهتر روابط توسط دفتر روابط عمومی و ایجاد و فعالیت دبیرخانه دانش‌بنیان در تابستان ۱۴۰۱ از دیگر نقاط قوت عملکرد اتاق تبریز طی سال گذشته بوده و امیدواریم این دستاوردها در سال جاری شتاب بیشتری بگیرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=100737

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});