• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
4

کمک ۸۵۰ میلیون تومانی مردم میانه برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد

  • کد خبر : 101182
  • 20 فروردین 1402 - 15:30
کمک ۸۵۰ میلیون تومانی مردم میانه برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
یاز اکو - دادستان شهرستان میانه از جمع آوری مبلغ ۸۵۰ میلیون تومان کمک توسط خیرین و مردم این شهرستان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، محمود محمودیان در مراسم جشن گلریزان در زورخانه علی بن ابی طالب(ع) میانه، با تاکید بر ضرورت حمایت از خانواده‌های زندانیان، گفت: اگر نیازهای خانوده‌های زندانیان تامین نشود، این اقشار آسیب پذیر هم درگیر جرم و زندان خواهند شد و ما موظف به حمایت در این راستا هستیم.

وی با بیان اینکه همه ما مسئولیم تا زندانی را به جامعه و خانواده برگردانیم، افزود: اگر موفق به این کار شدیم، قدم بزرگی برای اصلاح جامعه برداشته‌ایم و اگر نه، زندانی با ماندن در محیط زندان، رفتارهای مجرمانه جدید را یاد گرفته و با وضعیت بدتری به جامعه برمی‌گردد.

محمودیان ادامه داد: راه اندازی هفت کارگاه برای اشتغال زندانیان و خانواده‌های آنها در این کارگاه‌ها در میانه یکی از مهمترین کارهای انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان است، این حمایت‌ها باعث شده تا انجمن میانه هفت سال متوالی بعنوان انجمن برتر استانی برگزیده شود.

دادستان میانه بیان کرد: سال گذشته به همت خیرین مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به خانواده زندانیان کمک کردیم و با مبلغ بیش از ۵۰۰ میلیون تومان، ۲۳ زندانی از زندان میانه آزاد شدند، اکنون ۱۹ نفر زندانی جرائم غیرعمد در زندان میانه هستند که برای آزادی به مبلغ دو و نیم میلیارد تومان نیاز دارند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=101182

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});