• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
2
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خبر داد

تبدیل ۸۰۷ کیلومتر شبکه مسی به کابل خودنگهدار توسط شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌شرقی

  • کد خبر : 101712
  • 25 فروردین 1402 - 10:00
تبدیل ۸۰۷ کیلومتر شبکه مسی به کابل خودنگهدار توسط شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌شرقی
یازاکو - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌شرقی گفت: طی سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۸۰۷ کیلومتر از خطوط مسی شبکه توزیع برق در حوزه فعالیت این شرکت با کابل‌های خودنگهدار تعویض شده که این امر، منجر به کاهش قابل توجه تلفات شبکه و افزایش کیفیت برق منطقه شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا؛ اکبر فرج نیا ضمن اعلام این خبر افزود: اولویت اول در اجرای این پروژه، مسیرهایی بود که احتمال وقوع خاموشی ناشی از فرسودگی شبکه و یا احتمال سرقت سیم در این مناطق زیاد بوده است.

وی ادامه داد: دومین اولویت، مسیرهایی بود که دارای ضعف ولتاژ بودند که با تعویض سیم، هم ضعف ولتاژ برق از بین رفته و هم شاهد کاهش تلفات شبکه و در نهایت با افزایش رضایتمندی هم استانی‌ها در این مناطق مواجه بوده‌ایم.

وی اظهار کرد: مجموع این اقدامات در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۴۰۸ کیلومتر در بخش روستایی، بالغ بر ۱۱۴ کیلومتر در بخش شهری و بیش از ۲۸۵ کیلومتر نیز در سایر بخش‌ها انجام گرفته است که برای اجرای این پروژه در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۱۳۲ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی، وی گفت: اجرای این طرح در سال ۱۴۰۲ نیز در مناطق مختلف استان با جدیت ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=101712

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});