• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
6
فرماندار هشترود:

چاپ آگهی ترحیم به منظور تجمع مردم ممنوع است

  • کد خبر : 10361
  • 20 فروردین 1400 - 9:30
چاپ آگهی ترحیم به منظور تجمع مردم ممنوع است
یاز اکو - فرماندار هشترود با اشاره به وضعیت نگران‌کننده کرونا در این شهرستان، گفت: چاپ آگهی ترحیم در چاپخانه‌ها و تجمع مردم در مجالس ترحیم ممنوع است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، امین امینیان با تاکید بر اینکه بر اساس تصمیم این ستاد حتی انتشار این اعلامیه‌ها در فضای مجازی نیز ممنوع می‌باشد، افزود: علاوه بر آن با برگزارکنندگان مراسم عروسی و ترحیم به عنوان عاملان منتشرکننده ویروس کرونا و برهم زننده سلامت جامعه برخورد قضایی خواهد شد.

وی بیان کرد: بی‌توجهی مردم و عادی‌انگاری مسئله باعث افزایش شیوع بیماری کرونا در هفته‌های اخیر شده لذا برای خروج از وضعیت قرمز باید تلاش کنیم تا شرایط فعلی را با تمامی خطرهایش برای مردم تفهیم کنیم.

وی گفت:  به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، خانواده‌های متوفی باید از تجمع کردن در محوطه آرامستان و همچنین برگزاری مراسم تشییع و تدفین خودداری کنند.

هشترود در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد و طبق اعلام وزارت بهداشت سفر به شهرهای قرمز و نارنجی با خودروهای غیربومی و نیز خروج از این شهرها با پلاک بومی ممنوع است؛ همچنین در شهرهای قرمز گروه‌های شغلی ۲، سه و چهار فعالیت ندارد.
مطابق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در شهرهای با وضعیت قرمز فقط مشاغل ضروری گروه یک فعالیت می‌کند و ادارات و سازمان‌ها نیز باید با یک سوم نیروهای خود فعالیت کند و بقیه نیروها به صورت دورکار فعالیت خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=10361

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});