• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

بررسی مسائل قطعه ۶ آزاد راه تبریز – ارومیه توسط معاون رئیس جمهور

  • کد خبر : 104558
  • 19 اردیبهشت 1402 - 12:45
بررسی مسائل قطعه ۶ آزاد راه تبریز – ارومیه توسط معاون رئیس جمهور
یاز اکو - معاون اجرایی رئیس جمهور در راستای پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور از قطعه ۶ آزاد راه تبریز - ارومیه، بازدید و مسائل و موانع پیش روی این طرح را بررسی کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، محسن منصوری، معاون اجرایی رییس جمهور روز سه شنبه، ۱۹ اردیبهشت ماه در جریان سفر یک روزه به آذربایجان شرقی به همراه مسئولان استانی، ضمن بازدید از قطعه ۶ آزاد راه تبریز – ارومیه مسائل و موانع پیش روی این طرح را بررسی کرد و دستورات لازم را صادر کرد.

قطعه ۶ آزاد راه تبریز – ارومیه به طول ۲۸ کیلومتر که از آن به عنوان رینک دوم تبریز نام برده می‌شود به صورت مشارکتی بخش خصوصی و دولت کلید خورده است و این شرکت بومی به عنوان سرمایه گذار ۶۰ درصد این پروژه را بر عهده گرفته که تاکنون ۳۵ درصد این پروژه به اتمام رسیده است.

برآورد هزینه این قطعه شش هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بوده و برای اتمام آن به سه هزار میلیارد تومان نیاز است.

در حال حاضر بزرگراه شهید کسایی که به عنوان کنارگذر غربی شهر تبریز مورد استفاده قرار می گیرد و به علت حجم ترافیک بالا در موقعیت اشباع قرار گرفته است، در نتیجه قطعه ششم آزادراه ارومیه تبریز می تواند به عنوان یک معبر موازی با آزادراه شهید کسایی جهت خدمات رسانی به ترافیک عبوری از شهرستان تبریز عمل کند.

این قطعه دارای شش خط است که عرض آن ۳۲ متر است که برای اجرای قطعه آزادراه تاکنون ۱۴ کیلومتر و آزاد سازی انجام گرفته است و هم اکنون بالای ۴۷ درصد پیشرفت کار دارد.

بر اساس این گزارش، محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور، دوشنبه شب، جهت بازدید از پروژه‌های اجرایی تبریز وارد این شهر شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=104558

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});