• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
8

بهره برداری از فاز نخست کریدور شمال – جنوب شهرک خاوران به طول ۲/۵ کیلومتر

  • کد خبر : 10530
  • 21 فروردین 1400 - 13:00
بهره برداری از فاز نخست کریدور شمال – جنوب شهرک خاوران به طول ۲/۵ کیلومتر
یاز اکو - کریدور شمال - جنوب شهرک خاوران بعنوان یکی از بزرگترین پروژه های عمرانی در سطح کلانشهر تبریز، طی روزهای آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، نسیانی شهردار این منطقه اظهار داشت: در طی سه سال اخیر با اهتمام اعضای محترم شورای شهر و شهردار محترم کلانشهر تبریز، اقدامات قابل توجهی در جهت تکمیل زیرساخت های اساسی شهرک خاوران و رفع کمبودهای زیربنائی این شهرک اجرا گردیده است.

شهردار منطقه۹ افزود: در راستای تکمیل شبکه های ارتباطی شهرک خاوران، احداث پروژه کریدور شمال- جنوب این شهرک (اتصال اتوبان پیامبر اعظم (ص) به بلوار شهدای غواص) به عنوان یکی از پروژه های ضروری و اولویت دار در سطح منطقه می باشد که مدیریت شهرداری منطقه۹ با جدیت به دنبال تکمیل و بهره برداری از آن بوده و در این راستا اقدامات گسترده عمرانی با هماهنگی عوامل ذیربط در حال اجرا می باشد.

نسیانی با مرور فعالیت های عمرانی در حال اجرا در این پروژه خاطرنشان کرد: احداث غلاف های شماره۱ به طول ۶۵ متر و غلاف شماره۲ به طول ۷۰ متر، احداث کانال هدایت آبهای سطحی، احداث میدان، کف سازی پیاده روها و احداث رمپ های ورودی و خروجی اتوبان پیامبر اعظم (ص) و رمپ های اتصالی خیابان ۶۵ متری به بلوار شهدای غواص از جمله اقداماتی است که در جهت تکمیل این پروژه اجرایی شده است.

وی با اشاره به عملیات نهال کاری گسترده در این مسیر به طول ۷/۵ کیلومتر گفت: به منظور ایجاد فضاهای سبز در این شریان اصلی از شهرک خاوران، نهال کاری گسترده در مسیر رفت و برگشت ۶۵ متری خاوران بطول ۷/۵ کیلومتر (مسیر رفت – برگشت و رفیوژ میانی) توسط واحد سیما، منظر و فضای سبز منطقه صورت گرفته است.

شهردار منطقه۹ تصریح کرد: نهال کاری در این مسیر با درخت نارون (قره آغاج بومی) که درختی منحصر بفرد و مقاوم به کم آبی و سازگار با شرایط آب و هوائی می باشد با رعایت کامل اصول فنی انجام شده است.

نسیانی خاطرنشان کرد: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با اداره برق شهرستان تبریز، طول مسیر از روشنائی کافی بهره خواهد برد.

وی در ادامه سخنان خود ابراز امیدواری کرد طی روز های آتی این پروژه بزرگ که یکی از پروژه های ضروری و اولویت دار در سطح منطقه بوده به بهره برداری برسد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=10530

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});