• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
10
فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری ناجا:

کشف کالای قاچاق در راه آهن تبریز

  • کد خبر : 14471
  • 22 اردیبهشت 1400 - 12:15
کشف کالای قاچاق در راه آهن تبریز
یاز اکو - فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری ناجا از کشف و توقیف کالای قاچاق در انبار توشه ایستگاه راه آهن تبریز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حشمت اله ملکی در خصوص جزئیات این کشف افزود: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس راه آهن آذربایجان حین کنترل انبار توشه ایستگاه راه آهن تبریز به محموله های پستی ارسالی از شهرهای مرزی مشکوک می شوند.

وی افزود: در بازرسی به عمل آمده از محموله‌ها ۳ هزار و ۳۹ ثوب البسه خارجی، ۱۲۰ کارتن اقلام بهداشتی، ۵۳ بسته پوشاک کودک، ۱۶ کارتن قرص ماشین ظرفشویی، ۷۲۰ بسته پد آرایشی، ۱۷ کارتن انواع پاستیل و شکلات، ۴۲۶ عدد خمیر دندان و کرم، ۲۳۰ بسته مکمل غذایی همگی ساخت کشور ترکیه که فاقد مدارک قانونی بودند، کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از ۷ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و کالاهای مکشوفه تحویل سازمان تعزیرات حکومتی شهرستان تبریز شد.

سردار ملکی مبارزه هدفمند با قاچاق کالا را بسترساز حمایت از تولید دانست و خاطرنشان کرد: مبارزه قاطع، هدفمند و موثر با عناصر قاچاق کالا، همواره از مهم ترین ماموریت های پلیس راه آهن کشور است و تلاش می کنیم با همکاری سایر سازمان‌ها و نهادهای آموزشی در راستای فرهنگ سازی عدم استفاده از کالای قاچاق و کیفیت بخشی تولیدات داخلی، گام های موثری برداشته شود. 

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=14471

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});