• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
3

اردوغان: هیچکس در این کشور با پیروزی ما شکست نخواهد خورد

  • کد خبر : 105414
  • 27 اردیبهشت 1402 - 12:45
اردوغان: هیچکس در این کشور با پیروزی ما شکست نخواهد خورد
یازاکو - رئیس جمهور ترکیه گفت: من همیشه گفته ام، باز هم می گویم، وقتی ما برنده شویم، هیچ کس در این کشور بازنده نخواهد شد.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یازاکو به نقل از تی آر تی خبر، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در برنامه مشترک CNN Türk-Kanal D به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

اردوغان در پاسخ به سوالی درباره نتایج دور اول انتخابات و ارزیابی دور دوم که قرار است برگزار شود، از همه شهروندانی که با حضور بی سابقه در ۱۴ ماه مه اراده ملی را در پای صندوق های رای منعکس کردند، تشکر کرد.

اردوغان با ابراز قدردانی از همه شهروندانی که بدون توجه به انتخاب خود به پای صندوق های رای رفتند، گفت: آنها یک جشن بزرگ دموکراسی که برازنده ترکیه بود برگزار کردند و این شاید در جهان بی سابقه باشد.

رئیس جمهور اردوغان گفت: ما به عنوان ائتلاف، بلافاصله کار را برای ۲۸ می آغاز کردیم. من با همه رهبران صحبت کرده ام. ما از ۱۲ روز آینده به خوبی استفاده خواهیم کرد.

اردوغان با تاکید بر اینکه بلوغ ملت بالاتر از هر نوع قدردانی است، سخنان خود را اینگونه ادامه داد: حضور مشارکت تا ۹۰ درصد پیام ارزشمندی داشت.

وی ادامه داد: از همه احزاب سیاسی، نامزدها، رسانه ها و همه کارمندان دولتی از نیروهای امنیتی که در روند انتخابات تلاش کردند تا همه پرسنل عمومی که برای افزایش تلاش کرده اند تشکر می کنم.

وی گفت: ملت ما با بیش از ۲۷ میلیون رای به ما لطف داشتند و با ۲ میلیون و ۵۲۰ هزار رای از نزدیک ترین رقیب خود پیشی گرفتیم و به ۴۹.۵ درصد رسیدیم.

ما هرگز قول چیزهایی را که نمی توانیم نخواهیم داد

وی ادامه داد: از آنجایی که آنها رای مورد انتظار خود را به دست نیاوردند، جملاتی مانند “دیگر حمایت، کمک و غیره وجود نخواهد داشت” ما هرگز ذهن، خرد، آینده نگری او را دست کم نگرفته ایم. ما پشت همه وعده هایی که در انتخابات داده ایم ایستاده ایم. امیدوارم بعد از ۲۸ اردیبهشت بعد از اینکه از مردم مجوز گرفتیم آنها را یکی یکی اجرا کنیم البته صحت انتقادات ما از کاندیدای مخالف تایید شده است.

اردوغان با بیان اینکه اپوزیسیون باید بفهمد که با سرکوب مخالفان خود با فشار و همکاری با الحاقیه های سازمان تروریستی دیگر نمی توانند در انتخابات پیروز شوند، گفت: این کار با یک سازمان تروریستی و با دستور جواب نمی دهد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=105414

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});