• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
2
مدیر عامل انجمن خیریه پژواک؛

افتخار خیریه پژواک نیروهای داوطلب است

  • کد خبر : 106777
  • 09 خرداد 1402 - 12:15
افتخار خیریه پژواک نیروهای داوطلب است
یاز اکو - مدیر عامل انجمن خیریه پژواک گفت: در موسسه خیریه تلاش می کنیم با در نظر گرفتن فعالیت های متفاوت بیماران مبتلا به سرطان را از صفر تا صد تحت پوشش قرار دهیم و با حمایت کمک های مردمی نگذاریم بیماران علاوه بر آلام بیماری؛ دغدغه های دیگری چون تامین هزینه درمان ،معیشت و… را داشته باشند زیرا که درد این بیماری متفاوت تر از بیماری‌های دیگریست.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از آذرانجمن؛ علی اکبر خازن؛ مدیر عامل انجمن خیریه پژواک و حمایت از بیماران مبتلا به سرطان در همایش گردهمایی حامیان انجمن خیریه پژواک عنوان کرد: حامیان بیماران سرطانی امیدهای انجمن خیریه پژواک هستند که با این مجموعه همکاری داشته اند، از این جهت لازم می‌دانم نیروهایی که بطور داوطلبانه به عنوان مددجو در این مجموعه تلاش می‌کنند قدردانی کنم.

وی اظهار کرد: در موسسه خیریه تلاش می کنیم با در نظر گرفتن فعالیت های متفاوت بیماران مبتلا به سرطان را از صفر تا صد تحت پوشش قرار دهیم و با حمایت کمک های مردمی نگذاریم بیماران علاوه بر آلام بیماری؛ دغدغه های دیگری چون تامین هزینه درمان ،معیشت و… را داشته باشند زیرا که درد این بیماری متفاوت تر از بیماری‌های دیگریست.

وی در خصوص فعالیت های آتی در نظر گرفته شده بیان کرد: در راستای تقویت روحی و روانی بیماران، همچنین جهت آماده‌سازی روحیه بیماران سرطانی برای طی روند درمان دارویی در نظر گرفته شده تا با همکاری مشاوران و روان‌شناسان سرشناس حق مشاوره بصورت رایگان مورد عنایت مراجعه کنندگان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دومین مقوله مهم در این بیماری بحث آموزش است، افزود: یکی از مقوله های دیگر که مهم دانسته شده بحث آموزش است؛ هدف در آموزش این است که مددجویان نه تنها در درون سازمان بلکه بصورت برون سازمانی به آموزش‌ها و توضیحات در خصوص این بیماری جهت ارتقای دانش و آگاهی مردم تلاش کنند. این آموزش ها نیز در قالب کارگاه ها حتی در خانه های مسکونی، در سازمان ها حتی برای افراد زیر ۲۰ نفر آموزش داده خواهد شد‌.

وی اضافه کرد: همچنین جهت افزایش همیاری و هم دلی مردممان ارائه خدمات مردمی، تزیین تاج گل ها برای مراسمات در نظرگرفته شده و از جمله این ابتکارها استفاده از استندبنر و یا قلک‌هایی است که به عنوان نماد پژواک در خانه ها و محل های مناسب قرار بگیرد تا بخش عظیمی از هزینه های درمان متقبل شود.

وی در خصوص داوطلبین از مجموعه اضافه کرد: انجمن زمانی موفق است که بخش پرسنل خود را کم کرده و افراد واطلب بیشتری را برای همکاری جذب کند. در این راستا ۳ هزار و ۳۰۰ نفر مددجو و ۶ نفر کارکن در موسسه پژواک دست به دست هم داده و از ۱۵ سال تا به الان درحال انجام مدد به بیماران به عنوان خیر در تشکلی سازمان یافته هستند‌.

وی با بیان اینکه نیروهای داوطلب افتخار مجموعه هستند ادامه داد: برای سال ۱۴۰۲ پرداختی ماهانه جهت کمک به بهبودی بیماران سرطانی حدود ۵۰۰ هزار میلیون است که هیات مدیریه خیریه پژواک در نظر گرفته که همه این هزینه ها از طرف کمک های مردمی صورت خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: یکی از افتخاراتمان این است که توانسته‌ایم در طول ۱۵ سال فعالیت حساب های انجمن را بصورت شفاف اطلاع رسانی کنیم. تمام هزینه های دریافتی و خروجی در خیریه پژواک توسط حسابرسان رسمی و مستقل حساب شده و دسته بندی می‌شود. همچنین از این سال این هزینه ها همانگونه که توضیح داده شد در سایت پژواک قرار خواهد گرفت تا در جلب اعتماد عمومی نقطه شوبهه آمیزی وجود نداشته باشد.

گفتنی است؛ انجمن خیریه پژواک، موسسه ای رسمی، مردمى، غیر انتفاعی، غیر سیاسی و صرفا خیریه می باشد که با تکیه بر مشارکت‌ فعال و حمایت مادی و معنوی کریمانه ی مردمان این مرز و بوم، تاسیس و در جهت پیشگیری، درمان، بازتوانی و تخفیف آلام و حمایت از بیماران مبتلا به سرطان و خانواده های آنان تلاش می نمایند.

لذا از هموطنان عزیز تقاضا می شود برای مشارکت در این امر انساندوستانه کمک های نقدی خود را به شماره کارت های موجود در سایت خیریه پژواک برای کمک به بیماران سرطانی واریز نمایند و هچنین می توانند با شماره ۰۴۱_۵۹۳۰ این مرکز تماس حاصل فرمایند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=106777

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});