• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
9

واکنش عباس عراقچى به خبرسازى رسانه هاى خاص

  • کد خبر : 10724
  • 22 فروردین 1400 - 15:45
واکنش عباس عراقچى به خبرسازى رسانه هاى خاص
معاون سیاسی وزیر خارجه گفت: هر گونه نقل قول ها یا اخبار منتشرشده منتسب به منابع آگاه یا منابع نزدیک به هیات مذاکره کننده و امثال آن فاقد اعتبار است

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، عباس عراقچی اظهار کرد: جدا از ارشادات و بیانات مقام معظم رهبری و رییس جمهور محترم، مواضع جمهوری اسلامی ایران در خصوص موضوع برجام و مذاکرات، صرفا از سوی وزیر امور خارجه، اینجانب (به عنوان رئیس هیات مذاکره کننده کشورمان) و نیز سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام می شود و هر گونه نقل قول ها یا اخبار منتشرشده منتسب به منابع آگاه یا منابع نزدیک به هیات مذاکره کننده و امثال آن فاقد اعتبار است.

وزارت امور خارجه روند گفتگوها را با جزئیات و در سریع ترین زمان ممکن به مقامات ارشد نظام گزارش کرده و هرگونه موضع گیری رسمی یا مذاکراتی را منطبق با دستورالعمل ها و سیاست های ابلاغی دنبال می کند.

نشر مطالب پراکنده و غیردقیق از قول منابع بی نام و نشان و انتساب آن به عنوان موضع جمهوری اسلامی ایران می تواند آثار مخربی بر فضای مذاکرات و بر راهبردهای هیات مذاکره کننده گذاشته و علاوه بر سردرگم کردن طرف های خارجی، بر روی افکار عمومی نیز تاثیر منفی بگذارد.

رسانه ها به ویژه رسانه های رسمی از درج و انتشار این گونه خبرها خودداری کنند و از مخاطبین نیز دعوت مى کنیم مواضع و اخبار مربوط به مذاکرات را تنها از مراجع ذیربط دنبال نمایند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=10724

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});