• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7

رئیس جمهور آذربایجان: پارک موزه غنایم نظامی، قدرت ما را به رخ دشمن می‌کشد

  • کد خبر : 10963
  • 24 فروردین 1400 - 13:15
رئیس جمهور آذربایجان: پارک موزه غنایم نظامی، قدرت ما را به رخ دشمن می‌کشد
یاز اکو - الهام علی‌اف رئیس‌جمهور آذربایجان در مراسم گشایش پارک موزه غنایم نظامی گفت: هرکسی که به پارک موزه غنایم نظامی بیاید، قدرت و اراده‌ی ارتش ما را می‌بیند.

به گزارش واحد ترجمه‌ی پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری آپا، الهام علی‌اف رئیس‌جمهور آذربایجان گفت: تجهیزات دشمن که در آنجا به نمایش درآمده و منهدم و به غنیمت گرفته شده است، قدرت ما را به رخ کشیده است و بار دیگر شکست دشمن را نشان می‌دهد. تجهیزات نمایش داده شده در اینجا قسمت کوچکی از تجهیزاتی است که از بین رفته و به عنوان غنیمت در نظر گرفته شده است. ۱۲۵ عراده‌ی توپ، ۳۶۶ دستگاه تانک، ۷ سامانه‌ی موشکی ضدهوایی S-300، بیش از ۵۰ سامانه موشکی ضد هوایی دیگر، ۵۲۲ کامیون و تجهیزات دیگر منهدم و به عنوان غنیمت نگهداری شده است.

رئیس جمهور آذربایجان افزود: هر کسی که به پارک موزه غنایم نظامی بیاید قدرت ارتش ما، نیروهای مسلح ما و اراده ما را خواهد دید.

وی در ادامه گفت: آنها خواهند دید که پیروزی چقدر سخت بود.

دشمن در طول سی سال اشغال سرزمین‌های ما استحکامات خود را ایجاد کرد، سنگر و پناهگاه حفر کرد. با وجود همه‌ی اینها، ارتش آذربایجان با قهرمانی، عشق به وطن و نمایش حرفه‌ای‌گری بر همه‌ی این موانع غلبه کرد و دشمن را شکست داد.

رئیس جمهور آذربایجان به نیروهای انتقام‌جو در ارمنستان هشدار داد: “مشت آهنین آماده است”

اکنون مردم و بازدیدکنندگان خارجی اعزامی به سرزمین‌های آزاد شده همه چیز را با چشم خود می‌بینند. ما تمام سرزمین‌های آزاد شده را بازسازی خواهیم کرد.

ما هرگز نباید جنایات ارامنه را فراموش کنیم. ما مردمی بسیار مهربان هستیم. این مزیت ماست، اما در عین حال وقتی در مقابل یک وحشی باشیم، نمی‌توانیم مهربان باشیم. ما باید طوری به آنها پاسخ دهیم که آنها آن را برای همیشه در حافظه‌ی تاریخی خود نگه دارند، که هرگز از حافظه آنها پاک نشود و پاک نخواهد شد.

رئیس‌جمهور آذربایجان افزود: برخی از نیروهای انتقامجو که امروز در آنجا هستند باید بدانند که مشت آهنین در جای خود قرار دارد و در صورت لزوم، ما سر آنها را خرد خواهیم کرد و برای همیشه به آنها پایان خواهیم داد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=10963

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});