• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
8

۸۰ درصد واحدهای مسکونی محرومین زنجان تکمیل شد

  • کد خبر : 11141
  • 25 فروردین 1400 - 16:00
۸۰ درصد واحدهای مسکونی محرومین زنجان تکمیل شد
یاز اکو - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: با کارهای انجام گرفته تا کنون از ۲ هزار واحد مسکن محرومین در استان بیش از ۸۰ درصد احداث و تکمیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، رضا خواجه ای روز چهارشنبه افزود: برای ساخت هر واحد مسکونی ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد پنج درصد و ۳۰ میلیون تومان نیز تسهیلات بلاعوض از سوی بنیاد مسکن استان و همکاری بانک‌های عامل در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: برای احداث ۲ هزار واحد مسکونی محرومین در استان زنجان، ۱۶۰ میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافته که ۶۰ میلیارد تومان آن بلاعوض بوده و تاکنون بیش از ۳۳ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض برای ساخت مسکن محرومین اختصاص یافته است.

این مسوول ادامه داد: در زمینه احداث مسکن محرومین، تاکنون ۲ هزار واحد پی کنی، ۲ هزار مورد اجرای فونداسیون، یک هزارو ۸۳۳ مورد اجرای ستون، یک هزارو۷۴۹  مورد اجرای سقف صورت گرفته است که امیدواریم تا ۳ ماه آینده این واحدها به اتمام برسد.

وی  اظهار داشت: تامین مسکن محرومان و اقشار کم درآمد اعم از روستایی و شهری از طریق تولید و احداث واحدهای مسکونی با فراهم کردن مشارکت و همکاری مردم، خیرین یا اخذ تسهیلات بانکی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان ادامه داد: بنیاد مسکن استان با مهیا کردن زمینه های لازم، علاوه بر کمیت بر کیفیت واحدهای مسکونی بر اساس استانداردهای لازم توجه داشته و همواره با رعایت اصول فنی و مهندسی بر افزایش کیفیت ساخت و سازها تاکید جدی دارد.

وی خاطرنشان کرد: در استان ۹۲ هزارو ۶۷۸ واحد مسکونی روستایی وجود دارد که از این تعداد ۴۹ هزارو ۵۸۲ واحد معادل بیش از ۵۳ درصد مقاوم سازی شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=11141

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});