• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
2

اختصاص ۵۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت معابر شهری در بودجه ۱۴۰۲

  • کد خبر : 111649
  • 25 تیر 1402 - 14:00
اختصاص ۵۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت معابر شهری در بودجه ۱۴۰۲
یاز اکو - معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از افزایش بیش از دو و نیم برابری بودجه آسفالت سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری ۸۷ هزار تن آسفالت ریزی در سطح شهر انجام یافته است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از شهریار، سامان احمدزاده امروز در صد و چهل و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: امسال ۵۵۰ میلیارد تومان بودجه برای حوزه آسفالت تعیین شده که در مقایسه با بودجه ۲۱۰ میلیارد تومانی آسفالت در سال گذشته، این بودجه بیش از دو و نیم برابر افزایش یافته است.

احمدزاده تاکید کرد: بودجه عمرانی شهرداری مرکز، مناطق، سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری تبریز در سال جاری ۱۴ هزار میلیارد تومان بوده که در این بین پنج هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه صرفا عمرانی شهرداری تبریز است.

وی با اشاره به افزایش چهار و نیم برابری پروژه‌های صرفا عمرانی شهرداری مرکز و مناطق در سال جاری، گفت: ۸۵ درصد پروژه ها تعیین تکلیف شده است.

:معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز خاطرنشان کرد بر اساس سامانه سجا بودجه عمرانی ۶۹ درصد و بودجه صرفا عمرانی ۳۱ درصد تحقق داشته است که این میزان قابل مقایسه با سال گذشته نیست.

احمدزاده ادامه داد: مجوزهای صادره از اول سال جاری که منجر به مناقصه شده است، ۴۷۷ پروژه بوده که از لحاظ رقم و ریالی حدودا ۴۲۹۰ میلیارد تومان تعیین تکلیف شده است. سال گذشته در این مدت مبلغ ۲۵۲ میلیارد تومان مناقصه داشتیم ولی امسال ۴۲۹۰ میلیارد تومان مناقصه انجام یافته است.

وی با بیان اینکه اکثر پروژه‌ها در مرحله مناقصه و یا اجرا هستند، گفت: تمام پروژه‌های آسفالت به مناقصه رفته‌اند و همچنین برخی پروژه‌ها نیز در دست مطالعه قرار دارد.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با بیان اینکه ۶۱۷ ردیف پروژه برای امسال تعریف شده است، تصریح کرد: طی یک هفته تمام پروژه‌های ورزشی آغاز به کار خواهد کرد. شش پروژه ورزشی تجهیز کارگاه شده و عملیات اجرایی انجام شده است.

احمدزاده یادآور شد: در خصوصاحداث زیرگذرها مناقصات انجام شده و در حال تجهیز کارگاه هستیم. برای اولین بار در شمال‌غرب ایران، پروه‌ها به صورت سگمنت اجرا خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=111649

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});