• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

اپلیکیشن تخصصی گردشگری تبریز جایگزین تاکسی‌های از من بپرس می‌شود

  • کد خبر : 116497
  • 09 شهریور 1402 - 12:00
اپلیکیشن تخصصی گردشگری تبریز جایگزین تاکسی‌های از من بپرس می‌شود
یاز اکو - سرپرست اداره گردشگری شهرداری تبریز، گفت: با رونمایی از اپلیکیشن تخصصی گردشگری تبریز تا پایان سال جاری، هوشمندسازی خدمات گردشگری در دستور کار شهرداری تبریز قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از شهریار، محمدرضا عیوضی با اشاره به حضور تبریز در جمع شهرهای گردشگرپذیر طی یک دهه گذشته، اظهار کرد: با ورود شهرداری تبریز به حوزه گردشگری، شاهد رونق اماکن تاریخی و گردشگری تبریز هستیم.

عیوضی با اشاره به مهمترین عوامل جذب گردشگران خاطرنشان کرد: با توجه به تاریخ بیش از سه هزار ساله تبریز، این شهر دارای ظرفیت های تاریخی غنی از جمله جاذبه‌های متعدد ‌ومتنوع گردشگری است که با ارتقای استانداردها، زیرساخت‌های موجود و تولید محتوا، ظرفیت های گردشگری را برای عموم معرفی کنیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی اتوبوس‌های رایگان تبریز گردی توسط شهرداری تبریز و با هدف معرفی اماکن گردشگری اعلام کرد: اتوبوس‌های تبریز گردی همه ساله از اول تیر تا پایان شهریور در دوشیفت کاری از صبح ساعت ۹ الی ۱۳ و ۱۶ الی ۱۹ در دو ‌مسیر ائل‌گلی ‌و چهارراه منصور فعالیت می‌کنند که گردشگران می‌توانند با استفاده از این اتوبوس‌ها طی سه روز، شاهد ۲۰ جاذبه گردشگری در تبریز باشد.

سرپرست اداره گردشگری شهرداری تبریز یادآور شد: در سال جاری دو هزار ۸۲۴ نفر از خدمات اتوبوس های تبریز گردی بهره‌مند شده‌ و نزدیک ۶ هزار نفر نیز از تورهای گردشگری شهرداری تبریز در طول ۲ ماه گذشته بهره مند شده‌اند.

وی با اشاره به راه اندازی «تاکسی‌های از من بپرس» در نقاط مختلف شهر عنوان کرد: این تاکسی ها به‌تمامی سوالات گردشگران در ارتباط با خدمات گردشگری پاسخگو هستند.

عیوضی راه اندازی اپلیکیشن تخصصی گردشگری تبریز تا اواخر سال جاری گام جدید مدیریت شهری در هوشمندسازی خدمات معرفی کرد و ابراز داشت: شهرداری تبریز فعالیت‌های قابل توجهی در خصوص ارائه خدمات هوشمند در حوزه شهری انجام‌ داده است و در آینده نزدیک اپلیکیشن تخصصی گردشگری تبریز را جایگزین تاکسی های از من بپرس خواهیم کرد.

وی با اشاره به بازدید ۸۴ هزار و ۳۲۵ نفر از موزه‌های شهرداری تبریز از اوایل تیر تا پایان مرداد یادآور شد: طی دو ماه اخیر ۴۸ هزار و ۹۸۴ نفر از موزه عمارت شهرداری، ۲۴ هزار و ۴۳۸ نفر از موزه استاد شهریار و هفت هزار و ۹۳۳ نفر از موزه علی مسیو بازدید کرده‌اند.

سرپرست اداره گردشگری شهرداری تبریز یادآور شد: بالغ بر ۲۰ خانه و ابنیه تاریخی ارزشمند همچون خانه شربت‌اوغلی، خانه علی مسیو، خانه ختایی، عمارت ساعت و … در تملک شهرداری تبریز قرار دارد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=116497

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});