• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
9

ایران خودروی تبریز ۹۰ هزار دستگاه خودرو تولید می‌کند

  • کد خبر : 11887
  • 01 اردیبهشت 1400 - 10:15
ایران خودروی تبریز ۹۰ هزار دستگاه خودرو تولید می‌کند
یاز اکو - مدیرعامل کارخانه ایران خودروی تبریز اعلام کرد: برای تولید بیش از ۹۰ هزار دستگاه خودرو در سال جاری برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، حمید حاجی زاد منصور روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه‌ای که با مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو برگزار شد، امسال ضمن افزایش تولید ، افزون بر ۹۰ هزار دستگاه انواع خانواده سمند و سورن در سایت تبریز تولید می‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت تلاش این شرکت برای تبدیل استان آذربایجان شرقی به قطب سوم خودروسازی کشور از طریق انتقال تکنولورژی و دانش فنی یادآوری کرد: امیدواریم با تسهیل و رفع موانع تولید مطابق فرامین رهبر معظم انقلاب در سال تولید،پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها بتوانیم در کنار تولید داخلی یک محصول جدید دیگر نیز با هدف تنوع در سبد محصولات البته با حمایت گروه صنعتی ایران خودرو داشته باشیم.

مدیرعامل ایران خودرو تبریز تشریح کرد: ظرفیت اسمی تولید این کارخانه ۱۳۰ هزار دستگاه خودرو در سال است و از این رو سایت تبریز می‌تواند نقش مهمی در راستای افزایش تولید خودرو کشور در صنعتی ترین منطقه شالغرب کشور ایفا کند.

وی افزود: درحال حاضر تمامی محصولات ایران خودرو تبریز دارای کیفیت بالایی بوده و با ارتقای کیفیت محصول، کسب چهارمین ستاره کیفیت برای خودروی سورن پلاس در سال ۱۴۰۰ در دستور کار این مجموعه قرار گرفته است.

وی در ارتباط با بهبود مسائل کارکنان در سال جاری گفت: امسال در ماه مبارک رمضان بمنظور گرامیداشت این ایام سبد غذایی شامل اقلام خوراکی تهیه و در اختیار کارکنان قرار گرفته، ضمن اینکه طرح طبقه بندی مشاغل کارکنان در سایت تبریز از زمستان سال گذشته شروع شده و از سال جاری به مرحله اجرا در خواهد آمد.

شرکت ایران خودرو تبریز در سال ۱۳۸۵ تأسیس شده و در این مدت افزون بر یک میلیون دستگاه انواع خودروی سواری و وانت را تاکنون تولید و به بازار هدف عرضه کرده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=11887

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});