• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
4

پروژه احداث تصفیه خانه فاضلاب آذرشهر در مدار پیشرفت

  • کد خبر : 120371
  • 18 مهر 1402 - 15:00
پروژه احداث تصفیه خانه فاضلاب آذرشهر در مدار پیشرفت
یاز اکو - مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی گفت: با تخصیص اعتبارات جدید از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری، عملیات اجرایی ابنیه تصفیه خانه با سرعت در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی، محمد خانی در گفت‌وگو با خبرنگاران، در خصوص پیشرفت تصفیه خانه فاضلاب آذرشهر، اظهار کرد: به منظور حفاظت از محیط زیست، سلامت و بهداشت عمومی، کاهش آلودگی آب‌های سطحی و زیر زمینی، شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی نسبت به انجام مطالعات و برنامه ریزی برای اجرای طرح جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در شهرهای استان اقدام کرده است.

وی ادامه داد: دراین راستا برای دفع بهداشتی فاضلاب آذرشهر نسبت به اجرایی کردن عملیات احداث تصفیه خانه فاضلاب اقدام شده است.

وی افزود: این تصفیه خانه در زمینی به مساحت سه هکتار در یک مدول با سه خط جریان با فرایند تصفیه SBR متعارف برای جمعیت نهایی ۷۲ هزار نفر طراحی و در مرحله اول اجرایی دو خط از سه خط و با ظرفیت تصفیه حدود ۸۱۰۰ مترمکعب در روز در برنامه اجرا قرار داده شده است.

خانی گفت: با پیگیری‌ها و انجام مذاکرات متعدد و تخصیص اعتبارات جدید از محل مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری، عملیات اجرایی بخش ابنیه با انتخاب پیمانکار جدید از سر گرفته شده و اکنون عملیات ساختمانی تصفیه خانه با سرعت در حال انجام است.

وی خاطر نشان کرد: پیش بینی می‌شود که در صورت تصویب و تخصیص اعتبارات مورد نیاز، این تصفیه خانه در اواخر سال ۱۴۰۳ تکمیل و وارد مدار بهره برداری شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=120371

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});