• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

احداث پیاده‌رو مسیرگشایی ۳۵ متری ابرار توسط شهرداری منطقه ۲

  • کد خبر : 120846
  • 22 مهر 1402 - 15:00
احداث پیاده‌رو مسیرگشایی ۳۵ متری ابرار توسط شهرداری منطقه ۲
یازاکو - شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: عملیات اجرائی مسیرگشائی خیابان ۳۵ متری ابرار با احداث پیاده رو و دیوار حائل سنگی ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از شهریار، موسی علی‌پور زنوزی با اعلام این خبر افزود: عملیات اجرائی مسیرگشائی خیابان ۳۵ متری ابرار در ضلع غربی مسیر با احداث پیاده رو و جدول گذاری و در ضلع شرقی با انجام خاکبرداری (برای احداث پیاده رو) توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه در حال اجرا است.

وی افزود: اجرای این پروژه رفع ترافیک شهری همچنین در مرحله احداث دیوار حائل سنگی نیز است.

شهردار منطقه ۲ تصریح کرد: بازگشائی خیابان ۳۵ متری ابرار به طول ۱۳۰ متر، تسهیل عبور و مرور شهروندان و اهالی محل از سوی شهرک یاغچیان به کوی باغچه بان را فراهم می کند و دستیابی به سایر مسیرهای محدوده ائل گلی نیز فراهم می شود.

احداث ۱۳ سرعتکاه در معابر سطح حوزه شهرداری منطقه ۲

شهردار منطقه ۲ تبریز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برای حفظ ایمنی و تامین سلامت عبوری شهروندان از معابر، در مسیرهای اصلی این منطقه ۱۳ سرعتکاه احداث می شود.

موسی علی‌پور زنوزی با اعلام این خبر گفت: به منظور سهولت تردد و تامین سلامت عبوری شهروندان از معابر شهری و در راستای ارتقای ضریب ایمنی عبور و مرور وسایل نقلیه شهری از مسیرهای سطح حوزه، این منطقه اقدام به احداث ۱۳ سرعتکاه با استفاده از ۱۲۰ تن آسفالت می کند.

وی افزود: پس از بررسی معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه و هدفگذاری کارشناسان این معاونت، احداث سرعتکاه ها با انجام آسفالت ریزی عملیاتی می شود با این توضیح که احداث سه سرعتکاه در بلوار فتح شهرک یاغچیان و یک مورد در بلوار استادمعین، به اجرا درآمده است.

انجام آزمایشی رنگ آمیزی محوری معابر با رنگ دوجزئی برای اولین بار در تبریز

در این بیم رنگ آمیزی محوری معابر با رنگ دوجزئی در سه مسیر اصلی شهرداری منطقه ۲ برای اولین بار در شهر تبریز بطور آزمایشی به انجام رسید.

رضا محمدی سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲ با اعلام این خبر گفت: رنگ آمیزی محوری معابر با رنگ دوجزئی که دارای ماندگاری طولانی و باز تابش بالایی به نسبت رنگ سرد است، برای اولین بار در تبریز به صورت آزمایشی و در سه مسیر اصلی این منطقه به انجام رسیده که در صورت بازخورد مطلوب در دیگر مسیرهای سطح حوزه این منطقه از این نوع خط کشی استفاده می شود.

وی افزود: در باند کندرو جاده ائل گلی حدفاصل فلکه خیام و میدان بزرگ ائل گلی، در بلوار ملاصدرا مابین اتوبان شهیدکسائی و ساری زمی و در بلوار استاد معین در حدفاصل میدان استاد شهریار و جاده باسمنج، جهت ارتقای ایمنی تردد وسایل نقلیه شهری و افزایش دید رانندگان در شب هنگام برای اولین بار در شهر تبریز، از رنگ آمیزی محوری با رنگ دوجزئی استفاده شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=120846

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});