• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

شکایت برگی به سازمان بازرسی کشور

  • کد خبر : 121054
  • 23 مهر 1402 - 18:30
شکایت برگی به سازمان بازرسی کشور
عضو شورای شهر تبریز با اشاره به ویلای یکی از اعضای شورای شهر تبریز در پشت ورزشگاه یادگار امام گفت: چندین ساخت‌‌وساز غیرمجاز در آنجا تخریب شده اما ظاهرا ویلایی که متعلق به یکی از اعضاست دست نخورده باقی مانده است. من مجوز این ویلا را خواسته‌ام اما تا به امروز خبری از آن نیست، من مانند آقای اسوتچی صبور نیستم و مستقیما به بازرسی کل کشور گزارش خواهم داد.

به گزارش یازاکو؛ حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی در دستور جلسه، نطق میان دستور خود بیان کرد: هفته گذشته تجلیلی از آقای کریم مردانی‌آذر انجام شد که یک حرکت مردمی از طرف علاقمندان به خیریّن و کارهای نیک انجام شد. او چهره تکرارناپذیری است که علی‌رغم جفاهایی که حتی توسط شورا در حق ایشان انجام شد، در تبریز کارهای بزرگی انجام داده است.

وی افزود: حاج کریم مردانی‌آذر در عین ساده‌زیستی که حتی یک خانه متعلق به او نیست کارهای خیر بسیاری را به جا گذاشته است و مانند پدری دلسوز برای این شهر کار کرده است..

وی درباره متروی کوچه باغ توضیح داد: مردم از صدای این ساخت‌وساز عاصی شده‌اند، روزشمار نصب کنید تا مردم تکلیفشان را بدانند.

حجت‌الاسلام برگی با اشاره به سخنان یکی از نمایندگان مجلس درباره اینکه عنوان کرده قره باغ خاک ارمنستان است، ابراز داشت: که درباره فلسطین دلمان می‌سوزد درباره قره باغ هم اینگونه هستیم، ما کاری با دولت آذربایجان نداریم بلکه کنار مردم آذربایجان که مسلمان هستند، هستیم. نمایندگان ما در مجلس به حرف‌های این نماینده پاسخ دهند.

محبوب تیزباز، قائم مقام شهردار تبریز در پاسخ به تذکرات اعضای شورای شهر توضیح داد: در خصوص ویلای غیرقانونی من از موضوع خبر ندارم و قطعا مساله را پیگیری خواهیم کرد که این ویلاسازی قانونی است یا خیر اما نظارت با پهپاد برای ساخت‌وساز غیرمجاز انجام می‌شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=121054

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});