• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9

۲۵ بیمار کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته در آذربایجان‌شرقی فوت کردند

  • کد خبر : 12202
  • 04 اردیبهشت 1400 - 9:00
۲۵ بیمار کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته در آذربایجان‌شرقی فوت کردند
یاز اکو - معاون بهداشت رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه روند شیوع کرونا و تعداد مبتلایان به این بیماری در استان همچنان بالاست، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ نفر از هم استانی‌هایمان بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، عباسعلی درستی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه موارد بستری مبتلایان به ویروس کرونا در بیمارستان های استان همچنان روبه افزایش است، افزود: برای جلوگیری از این روند باید همه افراد به عنوان یک وظیفه ملی به دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا پایبند باشیم.

وی اظهار کرد: شرایط کرونایی در استان بحرانی بوده و مردم برای اینکه از مرگ عزیزان خود جلوگیری کنند باید متعهد به رعایت دستورالعمل های بهداشتی باشند.

درستی ابراز امیدواری کرد: مردم با رعایت فراگیر و دقیق  دستورالعمل های بهداشتی مانند فاصه گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی های خانوادگی به هر شکل و عنوانی به جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در استان کمک کنند.  

در زمان حاضر بیش از ۳۰۰ نفر از بیماران کرونایی بدحال در آذربایجان شرقی زیر دستگاه تنفس مکانیکی هستند.  

همچنین آمار روزانه فوتی های کرونایی در استان از یکی دو نفر در روز در اوایل سال جاری، به بیش از ۲۰ تا ۲۵ نفر در روزهای اخیر افزایش یافته که نگران کننده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=12202

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});