• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

نبود امکانات مناسب درمان تامین اجتماعی درمراغه

  • کد خبر : 123289
  • 12 آبان 1402 - 13:30
نبود امکانات مناسب درمان تامین اجتماعی درمراغه
یازاکو - نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در گفت: فضا و امکانات درمانی تامین اجتماعی در مراغه به عنوان دومین شهرستان استان بسیار کم است.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از فارس، علی علیزاده در دومین روز از چهل‌وهشتمین سفر استانی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به استان آذربایجان‌شرقی در بازدید از پلی‌کلینیک تأمین‌اجتماعی و نیز شعبه مراغه، اظهار کرد: فضا و امکانات درمانی تامین اجتماعی در مراغه به عنوان دومین شهرستان استان بسیار کم است.

وی، خواستار ایجاد امکانات برای جراحی‌های محدود در کلینیک تامین اجتماعی مراغه شد.

علیزاده اضافه کرد: ساختمان تامین اجتماعی و کلینک مراغه برای جمعیت تحت پوشش این شهرستان بسیار کم است.

وی همچنین خواستار توسعه ظرفیت‌های درمان تأمین‌اجتماعی در شهر مراغه شد و افزود: در بودجه سال‌جاری مجوزهای لازم برای ایجاد بیمارستان ۱۵۰ تخت در شهر مراغه از سوی وزارت بهداشت و درمان اخذ شده است که درخواست داریم سازمان تأمین‌اجتماعی نیز متناسب با تعداد بیمه‌شدگان این شهر در ساخت و تجهیز این بیمارستان مشارکت کند.

داوود اسدیان، فرماندار شهرستان ویژه مراغه نیز در این بازدید گفت: فضا و امکانات در کلینیک تامین اجتماعی نسبت به تعداد بیمه شده‌های تامین اجتماعی بسیار کم است.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین در دومین روز از سفر استانی به استان آذربایجان‌شرقی به همراه احمد اسفندیاری معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌ها و حسن ضابطی مدیرکل امور مجلس و دولت این سازمان و نیز مدیران بیمه و درمان تأمین‌اجتماعی استان، از شعبه تأمین‌اجتماعی آذرشهر بازدید کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=123289

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});