• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
6
همایش‌فرصت‌های‌سرمایه‌گذاری‌تبریز:

پروژه های شهری باید رونق گیرد

  • کد خبر : 123578
  • 15 آبان 1402 - 11:56
پروژه های شهری باید رونق گیرد
یازاکو - امام جمعه تبریز گفت: امروز باید پروژه‌های شهری رونق بگیرد و در کنار این موضوع اقتصاد شهری هم شکوفا شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یازاکو، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم صبح امروز در همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز در محل تالار وحدت دانشگاه تبریز اظهار داشت: ثروت و سرمایه در آموزشهای قرآنی فضل الهی به انسانهاست. البته سرمایه زمانی ارزش و اهمیت پیدا می‌کند که در راستای سعادت ابدی و اخروی به کار گرفته شود.

وی افزود: از نظر مومنان ثروت ازرشش به اعتبار سعادت ابدی و رضایت خداست و سرمایه ای ارزشمند است که در معامله با خدا و رضایت او و حمایت دین اسلام به کار گرفته شود.

امام جمعه تبریز اضافه کرد: سرمایه گذاری در عمران و آبادی زمین اگر با نیت و منفعت عمومی باشد عامل مهم و تاثیر گذار برای توسعه و پیشرفت رونق اقتصاد شهری خواهد بود.

زیرساختهای لازم برای سرمایه گذاری در شهر فراهم شود

وی تاکید کرد: مدیریت شهری برای سرمایه‌گذاری در شهر تبریز و ایجاد کیفیت بهتر از خدمات اجتماعی و زیرساختهای کاربردی که مورد نیاز هر شهر است باید از مشارکتهای مردمی و جذب سرمایه‌گذاران استفاده کند.

ارایه خدمات بهتر به شهروندان در گرو ایجاد درآمد پایدار شهری

حجت الاسلام آل هاشم با بان اینکه تامین منابع مالی و درآمد شهرداریها از اهمیت ویژه ای برخوردار است، افزود: کسب درآمد پایدار تاثیر زیادی در ارائه خدمات به شهروندان دارد‌.

نماینده ولی فقیه در استان خاطر نشان کرد: امروز باید پروژه‌های شهری رونق بگیرد و در کنار این موضوع اقتصاد شهری هم شکوفا شود تا سرمایه گذاران بتوانند ضمن کسب سود مناسب زمینه های لازم برای در اختیار گرفتن پروژه های بزرگتر فراهم کنند. ثروت و سرمایه، فضل الهی به انسانهاست که البته سرمایه زمانی ارزش و اهمیت پیدا می‌کند که در راستای تحمیل سعادت ابدی و اخروی به کار گرفته شود.

وی گفت: تامین منابع مالی و درآمد شهرداری ها اهمیت ویژه ای دارد که از یک سو کسب درآمد پایدار تاثیر زیادی در ارائه خدمات به شهروندان دارند و از سوی دیگر فقدان خدمات دهی برای ارائه مطلوب این عمل بلکه اساسا اجرای تمامی طرح ها و برنامه های شهری را با مشکل مواجه می‌کند رفع شود

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=123578

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});