• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1

کمبود ۱۷۰۰ تخت بیمارستانی در استان اردبیل

  • کد خبر : 124752
  • 28 آبان 1402 - 9:45
کمبود ۱۷۰۰ تخت بیمارستانی در استان اردبیل
یازاکو - استاندار اردبیل گفت: یک‌هزار و ۷۰۰ تخت در مراکز بیمارستانی کمبود داریم و این کمبود مانع از ارائه خدمات مطلوب به بیماران شده است.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از مهر، سید حامد عاملی در نشست مدیران دستگاه‌های اجرایی در اردبیل با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) که به نام روز پرستار نامگذاری شده است در اردبیل، اظهار کرد: ما برای سهولت کار پرستاران و کادر درمانی به افزایش تخت بیمارستانی با هدف ارائه خدمات به عموم مراجعان نیاز داریم تا ۲ هزار تخت موجود به سه هزار و ۷۰۰ تخت ارتقا پیدا کند.

وی تصریح کرد: در حالی که در این استان ۲ هزار تخت ارائه خدمات می‌کند، همچنان در سرویس‌دهی مناسب از وجود یک‌هزار و ۷۰۰ تخت بی نصیب هستیم و نتوانستیم در حد مناسب تجهیزات و امکانات بهداشتی مهیا کنیم.

استاندار اردبیل به گرامیداشت هفته بسیج اشاره کرد و گفت: تفکر بسیج تفکر برگرفته از اندیشه و آرمان امام راحل بوده که در اوج مظلومیت کار خود را شروع کرده اما امروز اندیشه بسیج، یک اندیشه جهانی و بین‌المللی است.

عاملی افزود: دشمنان سعی کردند در این ۴۴ سال اندیشه بسیج را از بین برده و یا در برابر نظام استکباری آن را به نقطه افول بکشانند اما امروز کل دنیا به اخلاص، شایستگی و توانمندی اندیشه بسیج پی برده و همین تفکر در کشورهای همسایه نیز در حال رشد و تسری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: اندیشه پاک بسیج، اندیشه سراسر اخلاص و تلاش در اوج گمنامی و بی‌نامی است و قطعاً بسیج که لشکر مخلص خدا و اندیشه آرمانی نظام اسلامی است، پاینده و جاودانه می‌ماند.

عاملی اضافه کرد: بسیجیان در مسیر خدمت‌رسانی به مردم در اوج گمنامی و بی‌نامی با خدا معامله کرده و معیار حرکت بسیج همین اخلاص در عمل و روحیه تلاشگری است که در حوزه‌های مختلف موفقیت آنها را شاهد هستیم.

وی دیگر ویژگی بسیجیان را مجاهدت آنها در سنگرهای مختلف برای رسیدن به نقطه مطلوب حفظ ارزش‌ها و تعالی اندیشه‌های آرمانی اعلام کرد و ادامه داد: در سایه روحیه بسیجی مسئولیت‌پذیری و انجام شایسته امور مورد تاکید است و همین مبنا می‌تواند زمینه‌ساز یک حرکت تحول‌آفرین باشد.

استاندار اردبیل به تنوع برگزاری برنامه‌های استانی و ملی در گرامیداشت هفته بسیج اشاره کرد و گفت: در استان اردبیل نیز این برنامه‌ها با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شده و ما شاهد تجلی قدرت بسیج در دفاع از این مرز و بوم خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=124752

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});