• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
3

ارائه ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری اردبیل در نمایشگاه آنکارا

  • کد خبر : 125097
  • 01 آذر 1402 - 10:00
ارائه ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری اردبیل در نمایشگاه آنکارا
یازاکو - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: ظرفیت‌های گردشگری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان اردبیل در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری آنکارا به نمایش گذاشته شد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب گفت: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری آنکارا در کشور ترکیه از ۲۵ تا ۲۸ آبان ماه برگزار شد که استان اردبیل در این نمایشگاه به عنوان نماینده ایران حضور داشت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: در این نمایشگاه به مدت چهار روز ظرفیت‌های گردشگری استان اردبیل به نمایش گذاشته شد و سرمایه‌گذاران، بازدیدکنندگان و مسئولان کشور ترکیه در این مدت از غرفه استان اردبیل بازدید کردند.

وی با اشاره به حضور فعالان بخش خصوصی گردشگری استان اردبیل در کنار اداره کل میراث‌فرهنگی در این نمایشگاه، تأکید کرد: در حاشیه این نمایشگاه نشست‌ها و دیدارهایی با سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه گردشگری کشور ترکیه و سایر کشورهای حاضر داشتیم و رایزنی‌هایی در مورد سرمایه‌گذاری‌ها و همکاری‌های متقابل انجام شد.

محمدی ادیب ادامه داد: همچنین در طول برگزاری نمایشگاه گردشگری آنکارا مصاحبه‌های متعددی با شبکه‌های تلویزیونی و رسانه‌های کشور ترکیه و سایر کشورهای حاضر انجام شد که سعی کردیم در این مورد نیز به معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان بپردازیم تا روند برندسازی گردشگری استان در سطح بین‌المللی ادامه داشته باشد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=125097

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});