• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
3

پارک حاشیه ای در تمام دنیا مرسوم است/ دوربینهای پلاک خوان برای اولین بار در آذرپارک

  • کد خبر : 126283
  • 12 آذر 1402 - 9:00
پارک حاشیه ای در تمام دنیا مرسوم است/ دوربینهای پلاک خوان برای اولین بار در آذرپارک
یازاکو - مدیرعامل شرکت ایراناپ (آذرپارک سابق) گفت: در تمام دنیا پارک حاشیه‌ای مرسوم است و در استانبول هم با نام اسپارک، در برلین، نیویورک و لندن هم این مساله وجود دارد و اینگونه نیست که فقط مربوط به تبریز باشد و ما تنها مجری این طرح هستیم.

به گزاش پایگاه خبری یازاکو، علیرضا میدانی، در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: از سال ۹۸ شرکت آذرپارک راه اندازی شده است و حالا نام آن به ایراناپ تغییر یافته است.

وی با اشاره به اینکه براساس تکنولوژی‌های دنیا حرکت نموده ایم و برای اولین بار به سراغ دوربین‌های پلاک خوان رفته‌ایم، گفت: تجهیزات این کار را هم آماده کرده‌ایم تا کمترین دخالت نیروی انسانی و خطاها را داشته باشیم.

میدانی با اشاره به اینکه در شرف قرارداد با شهرداری تهران هستیم، توضیح داد: در دنیا طرح اپلیکیشن محور که به نوعی مردم محور است عینا در سامانه ایراناپ هم وجود دارد. البته بخش رزرواسیون پارک به دلیل کمبود جای پارک در شهر ما امکان اجرایی شدن ندارد.

وی تصریح کرد: ما تا به امروز چندین سناریو را پیش رفته‌ایم؛ اولین آنها ثبت ورود و خروج توسط پارک‌بان‌ها بودکه ما هم بر اشتباهات و خطاهای انسانی نظارت داشتیم اما در اپلیکیشن با استفاده از هوش مصنوعی پیش می‌رویم که امکان خطا را صفر می‌کند.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ بر اساس مصوبه مجلس پارک حاشیه‌ای به عنوان درآمد پایدار شهرداری‌ها در نظر گرفته شده است، ابراز داشت: ما هیچ تخلفی نداشته‌ایم و بر اساس قرارداد با شهرداری پیش رفته‌ایم چراکه اگر تخلفی داشتیم تا امروز قرارداد ما چندین باره فسخ شده بود.

مدیرعامل شرکت ایراناپ با بیان اینکه بارها برای بررسی ادعای تخلف درخواست تشکیل جلسه ماده ۳۸ را داشته‌ایم گفت: متاسفانه شنیده می‌شود برخی اعضای شورا اجازه تشکیل این جلسه را نمی‌دهند!

۳۰ درصد از نیروهای ما از اعضای بهزیستی و کمیته امداد هستند

اتابک میدانی قائم مقام اجرایی شرکت ایراناپ هم با بیان اینکه ۳۰ درصد از نیروهای ما از اعضای بهزیستی و کمیته امداد هستند، ابراز داشت: در تبریز ۴ هزار و ۴۰۰ جایگاه پارک حاشیه‌ای داریم که طبق آمار در طول این چهار سال میزان سرقت از این مناطق کاهش یافته است.

وی درباره تخلف برخی پارک‌بان در دریافت وجه و مسائلی از این دست توضیح داد: ما برتخلف پارک‌بان‌ها نظارت داریم و آنها را جریمه و حتی اخراج کرده‌ایم اما مردم برای اینکه این تخلفات به صفر برسد اپلیکیشن ایراناپ را نصب کنند تا دیگر مشکلاتی از این دست نداشته باشند.

میدانی با بیان اینکه در تبریز حمایتی از سرمایه‌گذاری و استارت آپ‌ها نمی‌شود، یادآور شد: اما در همین شهر اردبیل حمایت کامل از این طرح وجود دارد زیرا جلوی پارک خودرو توسط اصناف گرفته شده و به شدت به کاهش ترافیک کمک کرده است.

در پایان این نشست به مناسبت ۱۲ آذر روز جهانی معلولین از کارکنان معلول و عضو بهزیستی این شرکت تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=126283

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});