• امروز : پنج شنبه - ۱۰ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 30 May - 2024
4

عملیات عمرانی فاز اول پروژه مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب کلید خورد

  • کد خبر : 126501
  • 13 آذر 1402 - 20:44
عملیات عمرانی فاز اول پروژه مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب کلید خورد
یازاکو - شهردار منطقه ۱۰ تبریز گفت: به منظور تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه و حل مشکلات چندین ساله عبور و مرور شهروندان منطقه، عملیات عمرانی ضلع شمالی فاز اول ۴۵ متری انقلاب آغاز شد.

موسی زارعی با اعلام خبر فوق اظهار کرد: با هدف بازگشایی، تعریض معابر، تسهیل تردد عبوری ساکنان و رفع ترافیک شهری ، طرح مسیرگشایی خیابان ۴۵ متری انقلاب به اتوبان پاسداران یکی از پروژه‌های مهم منطقه که نقش حیاتی و سازنده در کاهش ترافیک این بخش از شهر دارد هم اکنون فاز اجرایی پروژه با زیرسازی و تثبیت بستر مسیر  توسط معاونت فنی و  عمرانی منطقه۱۰ آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه به منظور تسریع اجرای پروژه بزرگ مسیرگشائی ۴۵ متری انقلاب، طول مسیر به ۳ فاز اجرایی تقسیم بندی شده است افزود: عملیات تملک فاز اول  ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و فرایند تملک پنج واحد مسکونی باقیمانده در فاز اول این پروژه اجرایی و عملیات آزاد سازی، خاک برداری، تسطیح، ماسه ریزی و جدول گذاری مسیر ۸۰۰ متری به طور هم زمان در حال اجراست.

زارعی ادامه داد: مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب مطالبه اصلی شهروندان و یکی از طرح‌های بزرگ بازآفرینی شهری کشور است تصریح کرد: با اجرای طرح نجات تبریز ساکنان این محدوده، با خروج از بن بست ترددی و ترافیکی، از خدمات و امکانات به وجود آمده بهره مند خواهند شد.

شهردار منطقه ۱۰ در پایان ضمن قدردانی از همکاری و همراهی ساکنان و اهالی منطقه در اجرای این پروژه بر تسریع عملیات اجرایی پروژه تاکید کرد : با توجه به اهمیت بالای این مسیر به منظور رفاه حال شهروندان برای تردد آسان از معابر و روان سازی عبور و مرور شهری امیدواریم این عملیات با تلاش‌های شبانه‌روزی مناطق ۱۰ و ۱ بزودی به اتمام برسد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=126501

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});